اولين جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان يزد برگزار شد.

اين جلسه با حضور مسعود شريعتي مديركل ورزش و جوانان استان يزد، هدايت شرف الديني معاونت فرهنگي و امور جوانان اين اداره كل ، سرهنگ علي محمد عطاري رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان ، احمد عشقان ملك مديرعامل باشگاه گلساپوش يزد ، حميدرضا فلاح نژاد رئيس هيئت پزشكي ورزشي، رضا نارگاني مسئول روابط عمومي و آزاده دهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، شهین اسلامی ، ناصر آبیاری،علی محمد قادریان و امید مرشدی دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

مديركل ورزش و جوانان استان يزد در اين نشست گفت: بهره گیری از ظرفیت بسیج به عنوان یک نهاد برخواسته از بطن مردم ، مستلزم برنامه محوری،ارایه خروجی کار و عملیاتی سازی برنامه های برخواسته از راهبردهای مدبرانه است.

مسعود شريعتي افزود: باید طرح موضوعات مختلف در شورا، راهبرد اجرایی به دنبال داشته باشد، تا زمینه رشد و بالندگی جامعه ورزش و جوانان را فراهم کند.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان هم در اين نشست گفت: اجراي تدابير مقام معظم رهبري و سرعت بخشيدن به روند اسلامي تر شدن جامعه ورزش  استان و پيشبرد اهداف ماموريت هاي بسيج ورزشكاران با همفكري نظام مند صاحب نظران متعهد و دلسوط ورزشي در استان از مهم ترين اهداف در تشكيل اين شورا است.

علي محمد عطاري اضافه كرد: در سال جاری بسیج ورزشکاران يزد به دنبال اين است با همکاری ورزشکاران بسیجی برنامه‌های بسیار مفید و جذابي داشته است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان هم در این نشست گفت : اگر بتوانیم با ایجاد زیرساخت ها و فراهم سازی شرایط زمینه گرایش جامعه جوان و سایر اقشار جامعه به ورزش را ایجاد کنیم می توان گفت جامعه ما در مسیر خود دچار انحراف و لغزش نخواهد شد چرا که وقتی همه اقشار جامعه لذت ورزش را می چشند دیگر حاضر به از دست دادن این لذت نخواهند شد.

حمیدرضا فلاح نژاد بیان کرد: یکی از ارکان اصلی حضور جوانان در عرصه ورزش خانواده است در واقع در این محیط است که باید جوان به ورزش کردن تشویق شود و پس از آن محیط های دیگری همچون مدرسه و دانشگاه هستند که می توانند در این زمینه به خانواده ها کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در افزایش سلامت جسمانی در جامعه، بیان کرد: یکی از ابعاد مورد توجه جوامع به ورزش مسائل روحی و روانی است و توسعه ورزش و ایجاد فرهنگ سلامت با ورزش می تواند علاوه بر ریشه کن ساختن بسیاری از بیماری ها موجب از بین رفتن بسیاری از آفت ها و آسیب های اجتماعی شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا