رئيس رسانه ملي در بازديد از صدا و سيماي مركز يزد ،‌پيشرفت هاي اين مركز در توليدات انواع ساختارهاي رسانه اي ،‌به رغم كاهش شديد اعتبارات را تحسين برانگيز خواند.

ضرغامي با اشاره به زير ساخت هاي ايجاد شده فني ، توليدي و تربيت نيروي انساني متعهد و كارآمد در مراكز صدا و سيما گفت : امروز سزامان دوم رسانه ملي با برخورداري از 33 شبكه تلويزيوني استاني كه اكثرا بيست و چهار ساعته شده اند ظرفيت عظيم و بي بديل جمهوري اسلامي در مقابله با جنگ تبليغاتي دشمن در فضاي رقابتي است .

رئيس رسانه ملي با اشاره كاهش شديد اعتبارات ريالي و ارزي در دو سال اخير گفت : در شرايطي كه دشمنان سرمايه گذاري بي سابقه اي در حوزه رسانه انجام داده اند ، توانسته ايم با تغييررويكرد و نوآوري در ارائه توليدات رسانه اي اين نا برابري تاريخي را مديريت كنيم .

ضرغامي افزود : شبكه هاي جديد موضوعي در سيما و صدا كه با هدف احترام به مخاطب و افزايش قدرت انتخاب آنان راه اندازي شده ،توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مديريت ((داشته ها)) توفيقات زيادي در جذب مخاطب و ارتقاء رضايتمندي آنان به دست آورد.

مديركل صداوسيماي مركز يزد هم با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي استان گزارشي از فعاليت ها،اقدامات و برنامه هاي معاونت هاي مختلف صداوسيماي مركز يزد ارائه كرد.

آسايش با اشاره به راه اندازي سيستم ديجيتال در استان گفت: 85درصد جمعيت استان تحت پوشش شبكه ديجيتال قرار دارند.

مديركل صداوسيماي مركزيزد با اشاره به توفيقات صداوسيماي مركزيزد در جشنواره هاي ملي و بين المللي و كسب رتبه هاي برتر در حوزه هاي مختلف توجه به سلايق مخاطبان و كيفي سازي برنامه هاي توليدي را از مهمترين اهداف اين مركز عنوان كرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا