یزدفردا " همه چيز خيلي اتفاقي آغاز شد.. ..

هر روز او را توي راه دانشگاه مي ديدم اما فكر نمي كردم پشت لبخند هاي مرموزي كه بر چهره دارد چه حيله اي خوابيده است.

"مهناز" كه 22 سال سن دارد در دايره اجتماعي كلانتري 11 ادامه داد:من خيلي راحت و بي دردسرطمعه هوس هاي شيطاني و كثيف " احمد" شدم.

او با حرف هاي احساسي و قول و قرارهايي كه براي ازدواج مي گذاشت توانست مرا فريب دهد تا اين كه يك روز با گوشي تلفن همراهش از من عكس و فليم گرفت. و چند روز بعد هم تهديد كرد كه اگر به خواسته هاي شومش تن ندهم عكس و فليم مرا در همه جا منتشر خواهد كرد.

با شنيدن اين حرف ترس و لرز عجيبي بر بدنم افتاد. مانده بودم چكار كنم . به بهانه اين كه بتوانم با خواهش و تمنا عكسهايم را از او بگيرم به خانه شان رفتم اما دستي، دستي خودم را به باتلاق انداختم كه راه گريزي از آن نداشتم و متاسفانه...

با اعلام شكايت مهناز، تيم اطلاعات وعمليات فرماندهي انتظامي پليس وارد عمل شدند و احمد را در كمتر از يك ساعت شناسايي و دستگير كردند.

جوان هوس ران كه فهميده بود دستش رو شده قصد داشت خودش را بي گناه معرفي كند.

احمد به مأموران انتظامي گفت: من و مهناز با هم دوست بوديم. حتما" او به همين خاطر از من شكايت كرده است. در اين لحظه افسر بازجو سرش را تكاني داد و جواب داد: بله ، دقيقا"به همين دليل كه خودت بهتر مي داني چيست از تو شكايت شده است؟

جوان 24 ساله كه در برابر شواهد و ادله غير قابل انكار قرار گرفته بود سرش را پايين انداخت و نتوانست به پراكنده گويي هايش ادامه دهد.

 در حالي كه تحقيقات فني با دستور مراجع قضايي از احمد ادامه داشت دو دختر جوان ديگر نيز كه به همين شيوه طمعه حيله و نيرنگ او شده بودند نيز به كلانتري مراجعه كردند و با اعلام شكايت خود، خواستار رسيدگي به موضوع شدند.

" سهيلا " و " مهري " كه هر دو بيست ساله هستند با اشك پشيماني و ندامت به پليس گفتند: احمد با قول و قرار ازداوج ما را هم اغفال كرده است.

سهيلا درحالي كه به شدت گريه مي كرد اظهارداشت: درست است كه اين جوان ما را فريب داده است الان كه با خودم فكر مي كنم مي بينم ما چرا به اين سادگي گول حرف هايش را مي خوريم ؟

" مهري " نيز بيان داشت: بعد از اتفاق شومي كه افتاد احمد مبلغ پانصد هزار تومان به من داد تا شكايت نكنم . من از او نمي ترسيدم بلكه از ریختن آبروي خودم در هراس بودم. حالا هم مي گويم اين تاوان اشتباه بزرگي است كه خودم مرتكب شده ام ؛ آدم اگر چاهي را در جلوي راه خودش ببيند بايد حواسش را جمع كند تا به داخل آن سقوط نكند.

 احمد با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شده است تا به سزاي اعمال ننگين خود برسد.

اما واقعا" چرا بايد اين افراد ( سه دختر جوان) و احمد كه به قول خودش دانشجو است به اين سرنوشت دچار شوند. آيا آنها لحظه اي به عواقب تصميمات هيجاني و كارهاي شان فكر كرده اند؟ چه خوب است والدين نيز در فضايي دوستانه و صميمانه با فرزندان خود بيشتر صحبت كنند و سنگ صبور هم باشند.

پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان يزد- اجتماعي

تهيه و تدوين: سرهنگ خليل اميدوار پناه

متصدي تنظيم: استوار دوم محمد حسين كريمي


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا