یزدفردا:رييس پليس فتا استان يزد از والدين خواست تا فرزندانشان را آگاه كنند كه اسرار، محتوا و تصاوير شخصي خانواده كه مختص خانواده بوده ، مصرف عمومي ندارد و افزود: فرزندان بايد بياموزند كه تمامي محتوا و مطالب اينترنت قابل اعتماد نيست و قابليت استفاده عمومي را ندارد.

 سرهنگ " حسين رضايي" در گفتگو زنده با برنامه راديويي نسيم صبح يزد، گفت: فرزندان بايد آگاه شوند كه حريم شخصي و حريم خانوادگي حرمت دارد و فاش كردن اطلاعات خانواده مي تواند لطماتي جدي به زندگي خانوادگي بزند.

وي، ضمن تاكيد بر فرهنگ صحيح استفاده از رايانه يادآور شد: والدين فرهنگ استفاده صحيح از رايانه و بخصوص بازي­هاي رايانه‌اي را به فرزندان خود بياموزند.

رضايي، در ادامه صحبت هاي خود خاطر نشان كرد: به فرزندان خود بياموزيد افراد آنلاين غريبه هستند و با کساني که در فضاي مجازي آشنا شده­ايد قرار ملاقات رو در رو و حضوري نگذاريد و هيچ گاه اطلاعات شخصي خود را در فضاي آنلاين براي کسي بازگو نکنند.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام پليس،اين مقام انتظامي درپايان، در خصوص نحوه خريد به صورت اينترنتي گفت: از فروشگاه­هاي اينترنتي خريد کنيد که آنها را مي­شناسيد و به طورمرتب حسابهاي بانکي خود را براي اطمينان از عدم سوء استفاده چک کنيد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا