تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های یزد در نامه‌ای خطاب به نمایندگان استان یزد در مجلس بیان کردند: با امضای استیضاح وزیر علوم، کشور را به سمت علمی شدن سوق دهید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های یزد در نامه‌ای به رئیس و نمایندگان استان یزد در مجلس اعلام کردند: با امضای این استیضاح کشور را به سمت علمی شدن سوق دهید.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

اکنون که کشور ما در پیچ تاریخی و سرنوشت ساز و حساسی قرار گرفته است و دنیا در سرگشتگی بزرگ و بدنبال آزادی از عالم حیوانیت، گاه گاهی با سرگشتگی تمام، فریاد فطری بیداری اسلامی را برمی آورند. و اما دنیای اسلام، از طرفی جاهلان به ظاهر مسلمان در گروه های تکفیری من جمله داعش آبروی اسلام و جهاد را برده اند و در سمت دیگر یک رژیم کودک کش پای به پای داعش در حال قتل مسلمانان هستند.

اکنون در این شرایط حساس جهان نقش جمهوری اسلامی ایران باید در کمال وحدت و انسجام حداکثر تاثیر گذاری را داشته باشد تا کم کم با حرکت به سمت رهبری دنیا ، تمدن بزرگ اسلامی را تشکیل دهیم. اما در این شرایط حساس بنظر میرسد افرادی که در بعضی پست های مهم کشور فعالیت دارند، بی توجه به این شرایط وظیفه خود را فراموش کرده و به سمت فعالیت حزبی حرکت کرده اند.

متاسفانه وزیر علوم کنونی دولت یکی از این افراد است و به جای آنکه به وظیفه قانونی خود در راستای اعتلای علم و دانش حرکت کنند، درگیر مسائل سیاسی و حزبی شده و در کمال تأسف موجب افت علمی کشور شده اند.

و حال نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی! پیرو مباحث مطرح شده و عملکرد ضعیف فرجی دانا و شبهه فشار دولت بر نمایندگان مجلس برای عدم استیضاح وزیر علوم، ضمن اعلام حمایت دانشجویان دانشگاه های استان یزد از شما، انتظار داریم تا وظیفه خود در سعی برای خدمت به نظام اسلامی را که در این مورد قطعا برکناری وزیر علوم است، مانند همیشه به نحو احسن انجام دهید.

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
انجمن اسلامی دانشگاه یزد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یزد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد
ستاد یادواره شهدای دانشگاه یزد


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا