اولین نشست مسئولین روابط عمومی هیئت های موتور سواری و اتومبیلرانی سراسر کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد.

 اولین نشست مسئولین روابط عمومی هیئت های موتور سواری واتومبیلرانی سراسر کشور به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، حمیدرضا مهرعلی رئیس فدراسیون موتور سواری واتومبیلرانی ، حمید هرمزی نماینده وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین فدراسیون روز پنج شنبه 30 مرداد ماه در محل هنل مهر برگزار شد.

تجلیل و تقدیر از روابط عمومی های برتر کشور و همچنین تبادل نظر و ایجاد راهکار برای ارتباط بیشتر بین مسئولین روابط عمومی و مسئولین فدراسیون از اهداف برگزاری این دیدار بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست ورزش موتور سواری واتومبیلرانی را یکی از بانشاط ترین و مهیج ترین و پر طرفدارترین ورزش ها در سطح استان و کشور خواند و افزود: باید از اقبال و نظر مردم به این  ورزش حسن استفاده را برد و با برنامه ریزی و تلاش برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی گام برداریم.

مسعود شریعتی افزود: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و رشته های این ورزش مهیج در بین مردم ناشناخته است و لازم است تا اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری در این حوزه انجام شود و برگزاری نسشت روابط عمومی های هیئت های استانی نشان از توجه ویژه فدراسیون به مقوله تبلیغات است که این امر بسیار مهم و قابل تقدیر می باشد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند باعث ایجاد آرامش، اعتماد عمومی و شادابی و نشاط در جامعه شوند که این مهم با اطلاع رسانی صحیح محقق می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به نقش مهم رسانه در توسعه و گسترش این رشته ورزشی نیز اشاره و تصریح کرد : رسانه‌ها نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه دارند و انعکاس مطلوب اخبار در حوزه ورزش می‌تواند جوانان بیشتری را به ورزش سوق دهد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد در این نشست ضمن تقدیرو تشکر از میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در برگزاری اولین نشست مسئولین روابط عمومی هیئت های استان گفت: در حال حاضر تبلیغات حرف اول را در توسعه میزند که فدراسیون موتورسوار و اتومبیلرانی توجه ویژه ای به این مقوله دارد.

حمیدرضا مهرعلی افزود: با تبلیغات می توان یک رشته را در بین اقشار مختلف جامعه تعمیم داد و افراد زیادی را جذب این رشته ورزشی کرد که نقش روابط عمومی ها در این بین پررنگ و حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت : روابط عمومی های هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی می توانند با شناساندن رشته های مختلف این رشته مفرح و مهیج را به افراد جامعه و به خصوص جوانان ، مسیر توسعه و گسترش را هموار کنند.

مهرعلی افزود:تمرکز فدراسیون بر امور توسعه ای و زیربنایی این رشته ورزشی است و بطور مثال ظرفیت این تعداد راننده پتانسیل بسیار خوبی در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش های موتوری است.

اظهار کرد: رشته ورزشی اتومبیلرانی پولسازترین ورزش دنیاست. در حالی که گران‌ترین رقم پرداختی برای یک فوتبالیست در جهان حدود 100 میلیون یورو بوده، یک تیم رالی فرمول یک با حداقل هزینه 400 میلیون یورو اداره می‌شود و این نشان دهنده اهمیت این رشته ورزشی در جهان است و از این رو باید در توسعه این رشته ورزشی تلاش کرد.

سخنرانی نایب رئیس بانوان فدراسیون ، نماینده وزارت ورزش و جوانان ،مسئول روابط عمومی فدراسیون و همچنین روابط عمومی هیات موتور سواری و اتوموبیلرانی استان و تجلیل از برترین های کشور ، تجلیل از پیشکسوتان ورزش موتور سواری واتومبیلرانی یزد و تجلیل از باشگاه های استان یزد از مهمترین برنامه های این نشست بود .

گفتنی است :عنوان برتر در بخش روابط عمومی به روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد رسید.

استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد به عنوان میزبان دومین نشست مسئولین روابط عمومی انتخاب گردید .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا