جلسه كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان يزد به رياست مصطفي سالاري معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ،‌ مصطفي سالاري در جلسه كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان با گراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت:مديران و مسئولان اجرايي بايد با الگو قرار دادن اين عزيزان بيش از پيش در مسير خدمت صادقانه به مردم حركت كنند.

قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان يزد با اشاره به اينكه هفته دولت سالجاري با عنوان « آرامش و اميد » به عنوان مهمترين دستاورد دولت يازدهم نامگذاري شده است خاطرنشان كرد: دولت تدبير و اميد با پرهيز از تنش و ايجاد مشكل ، در راستاي ايجاد آرامش و تقويت روحيه اميد در جامعه فعاليت نموده است.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد با مهم دانستن نقش كميته تبليغات و اطلاع رساني در آگاه سازي مردم از اقدامات انجام شده توسط دولت در طول يكسال گذشته تصريح كرد: باید تبلیغات و اطلاع رسانی در هفته دولت به نحو شایسته ای در سطح شهرستان انجام شود تا همه مردم از برنامه ها و خدمات دولت در این هفته آگاه و مطلع شوند.

در اين جلسه مقرر گرديد دستگاههاي اجرايي با نصب پوستر ،‌ بنر ، پارچه نوشته نسبت به فضا سازي شايسته اقدام لازم بعمل آورند.

همچنين ادارات روزانه عملکرد و فعالیتهای برجسته یکساله خود را بصورت پیامک به مردم اطلاع رسانی می کنند.

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا