شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی سالروز گرامیداشت هفته دولت را به مسئوالان و تلاشگران دولت اسلامی ایران به ویژه استان یزد تبریک عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالي

 

مولى الموحدین، امام على (ع) در قالب نامه اى به مالک اشتر، خطاب به همه دولت مردان اسلامى درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار مى دهد:

"اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند."

 

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این، از افتخارات انقلاب اسلامی است. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه بدهند و مردم مسلمان ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی رجایی و باهنر نیز یادی شده و دولتمردان برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم قسم شوند. شوراي اسلامي شهر يزد بدينوسيله ضمن ارج نهادن به رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور ،  خدمت هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس مي گوید.

 

شوراي اسلامي شهر يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا