محمود شاكري شمسي فرماندار به همراه معاونين و مشاورين فرمانداري به مناسبت هفته دولت با حضرت آيت ا... ناصري  نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر يزد ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ، محمود شاكري شمسي در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك آغاز هفته دولت گفت: در چند ماه اخير سعي شده تا با ايجاد فضاي آرام و تعامل با افراد وگروه ها  در راستاي رفع مشكلات مردم گام برداريم.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه ادارات شهرستان در سالجاري موظف به داشتن برنامه و نقشه راه مي باشند افزود: اعتقاد داريم اگر سازماني برنامه نداشته باشد از سوی دیگرانی مدیریت شوند که نتیجه آن دور شدن از اهداف سازماني را در بردارد.

وي توجه به نظرات كارشناسان و تشكيل كارگروههاي تخصصي در رفع مسائل و مشكلات لازم و ضروري دانست و خاطر نشان كرد: در چند ماه اخير سعي داشتيم تا با تشكيل كارگروه هاي مختلف، اتاق فكر و نيز استفاده از خردجمعي بسياري از برنامه هاي را به پيش ببريم.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان اظهار داشت: يكي از ابزارهاي مهم در اداره  هر شهرستان وجود شوراها و زيرمجموعه هايي است كه جنبه مشورتي دارند و در اين راستا در طول اين مدت نسبت به گذشته فعال شده كه قطعاً نتايج خوبي را براي شهرستان در بر خواهد داشت.

شاكري شمسي با بيان اينكه ساماندهي ورودي هاي شهر يزد به عنوان يكي از اقداماتي است كه توسط فرمانداري در حال پيگيري است گفت: ورودي هاي شهر به هيچ وجه زيبنده مردم يزد نيست و در اين خصوص تا كنون جلسات مختلف برگزار شده و با تخصيص اعتبارات در صدد هستيم تا ورودهاي شمالي ، جنوبي و بلوار آزادگان به عنوان ورودي هوايي را ساماندهي كنيم.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه بحث آب به عنوان يكي از مشكلاتي است كه در سطح استان مطرح مي باشد افزود: خوشبختانه كار انتقال آب به طرق مختلف به يزد توسط مسئولان استاني  در حال پيگيري است.

وي اضافه كرد: در شهرستان بحث مديريت بهينه مصرف آب را مطرح كرده ايم و در اين باره تا كنون اقداماتي نظير برگزاري جلسه با گروه هاي مختلف، تعويض شبكه هاي فرسوده، جداسازي آب شرب از فضاي سبز و حفر 11 حلقه چاه به منظور تأمین آب مورد نیاز و ذخيره سازي صورت پذيرفته است.

اين مقام مسئول با تأكيد به اينكه حضور اتباع بيگانه غير مجاز به عنوان يكي از مشكلات استان و به تبع آن شهرستان يزد مي باشد خاطر نشان كرد: در اين خصوص طرحي از سوي معاونت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري تهيه شده است كه با تصويب آن در شوراي تأمين استان مراحل نهایی خود را می گذراند.

محمود شاكري شمسي در ادامه رفع تصرف اراضي دولتي در شهرستان را يكي از مهمترين اقدامات فرمانداري يزد در چند ماه اخير ذكر كرد و ابراز داشت: با اقدامات خوبي كه از سوي بخشداري هاي مركزي و زارچ و دستگاه های ذیربط صورت گرفت 150 هزار متر مربع از اراضي دولتي رفع تصرف و به بيت المال برگشت شده است.

فرماندار با اعلام اينكه بهداشت و سلامت، محور برنامه هاي توسعه در شهرستان يزد قرار گرفته است افزود: از دستگاه هاي اجرايي شهرستان خواسته ايم تا برنامه و اهداف خود را براساس سلامت محوري قرار دهند.

وي گفت: ناديده گرفتن آمايش سرزمين در چند سال اخير باعث شده  تا شهرستان يزد در حال حاضر با آلودگي هاي مختلفي دست و پنجه نرم كند.

شاكري شمسي اضافه كرد: پيگري ساماندهي كوره هاي آجر پزي، جلوگيري از شكل گيري سكونتگاه هاي غير رسمي ، راه اندازي كارگروه مصرف بهينه انرژي،‌ توسعه فضاي سبز و .... از ديگر اقداماتي است كه از ابتداي سالجاري تا كنون انجام شده است.

فرماندار يزد در پايان گفت: در هفته دولت در شهرستان يزد بالغ بر 86 پروژه در زمینه های عمراني ، كشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري، فرهنگي، بهداشتي – درماني ،‌عمران شهري، مخابراتي و صنعتي با اعتباري بالغ بر دويست و سي و سه ميليارد تومان به بهره برداري خواهد رسيد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا