به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند دکتر محمد رضا اسلامی رئیس واحد یزد صبح امروز همراه با برگزاری جلسه حلقه صالحین ، با حضور در مسجد شهید صدوقی این دانشگاه با کارکنان  این واحد دیدار و گفت و گو داشت و از نزدیک این روز را به آنان تبریک گفت .

در اين مراسم رئيس دانشگاه ضمن تبريک هفته دولت و روز کارمند از کارکنان خدوم دانشگاه که در عرصه های مختلف تلاش می کنند قدردانی کرد و گفت : اميدوارم همه ما در انجام وظايف مان که همان خدمت به مردم و دانشجویان است موفق باشيم و این تلاشهای صادقانه مورد رضایت خداوند  و ذخیره روز قیامت باشد .

وی افزود : بدون تردید کسب دستاوردها، موفقيت ها و افتخارات دانشگاه در عرصه های مختلف مرهون تجربه ، توانمندي ، حمایت و همکاری شما کارمندان گرامی است از شما عزیزان می خواهم در سنگر دانشگاه همچون گذشته با عزم راسخ ، همراه و همگام با دولت تدبیر و امید برای ایجاد دانشگاهی شاداب و پرنشاط و در راستای پیشرفت و اعتلای دانشگاه ، جامعه و کشور تلاش نمایید .

رئیس واحد یزد در ادامه از حضور گرم و همه جانبه کارکنان در  محافل معنوی و روحانی همچون جلسات قرآن و حلقه صالحین تشکر کرد و گفت :  امیدوارم شما در پناه قرآن در پیشبرد برنامه کاری و هدف های زندگیتان شاد و پیروز باشید .

دکتر اسلامی در پایان سخنرانی نیز ولادت حضرت معصومه (س) را تبریک عرض نمود و ایام دهه کرامت را گرامیداشت .

در ادامه مهندس محمد رضا دهقانی اشکذری فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه فرارسیدن هفته دولت و چهارم شهریورماه روز کارمند را به تمامی کارمندان تلاشگر و پویای دانشگاه تبریک و تهنیت گفت .

وی در ادامه ضمن تیریک شکست مفتضحانه رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی در جنگ غزه ، از ریاست واحد و اعضای هیات رئیسه دانشگاه تشکر و قدر دانی نمود

دهقانی از جمله اهداف تشکیل حلقه های صالحین را اهداف تربیتی ، اخلاقی و دینی برشمرد و بر تشکیل جلسات آن در دانشگاه تاکید کرد .

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم حجه الاسلام والمسلمین میرحسینی در این مراسم در تفسیر آیات پایانی سوره احزاب ضمن اشاره به نزدیکی واقعه قیامت به انسان گفت : پیامبر اکرم (ص)به ابوذر این مضمون را فرمودند که کار امروز را به فردا مسپارید و کار توبه را به تاخیر نیاندازید ، چرا که فردا اگر زنده باشید کار خود را خواهد داشت و اگر در قید حیات نباشید فرصت را از دست داده اید .

 

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا