استاندار يزد در سفر يك روزه به شهرستان خاتم، از برخي پروژه هاي گردشگري و توليدي در اين شهرستان بازديد كرد و چند طرح عمراني و ارتباطي را افتتاح نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ،" سيدمحمد ميرمحمدي " صبح چهارشنبه 5 شهريور ماه سفر خود به شهرستان خاتم را با حضور در گلزار شهداي مروست و اهداي شاخه گل و اداي احترام به مقام شامخ اين عزيزان آغاز نمود.
وي سپس در جمع اعضاي شوراي اسلامي اين شهر حاضر شد و در جريان مسايل و مشكلات منطقه قرار گرفت و نسبت به برخي مباحث مطروحه  قول پيگيري و بررسي داد.
ميرمحمدي در ادامه با حضور مسئولين مروست و معاون صداوسيماي مركز يزد، فرستنده ديجيتال مروست و هرابرجان را با اعتباري بالغ بر 2500 ميليون ريال افتتاح نمود.
استاندار يزد آنگاه با حضور در شهر هرات، در بدو امر به گلزار شهداي اين شهر رفت و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ياد شهداي اين شهر را گرامي داشت.
بهره برداري از ساختمان جديدالتأسيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي  و كانون فرهنگي بعثت كميته امداد هرات جمعا"با اعتباري  بالغ بر 7850 ميليون ريال، از ديگر برنامه هاي استاندار يزد در سفر به شهرستان خاتم بود.
وي سپس از منطقه گردشگري نهر مسيح هرات و نمايشگاه صنايع دستي هنرمندان اين شهر بازديد نمود و نماز ظهر و عصر را به امامت امام جمعه محترم خاتم اقامه كرد.
ميرمحمدي در ادامه اين سفر، چاه آب شرب هرات با 25 كيلومتر خط انتقال و 5550 ميلون ريال اعتبار را بهره برداري كرد. افتتاح و بازديد از واحد مرغداري پرورش مرغ گوشتي بيات هرات با ظرفيت 20 هزار قطعه مرغ گوشتي و اعتباري بالغ بر 3400 ميليون ريال، برنامه بعدي استاندار يزد بود.
وي سپس از 11 كيلومتر راه روستايي حسن آباد با اعتبار 8800 ميليون ريال بهره برداري كرد. ميرمحمدي آنگاه به منطقه حفاظت شده جنگل باغ شادي هرات و سايت گوزن زرد ايراني رفت و ضمن بازديد از منطقه و ديدار با محيط بانان، در جريان توضيحات رئيس اداره محيط زيست خاتم پيرامون تنوع گياهي و جانوري منطقه قرار گرفت. افتتاح بلوار ورودي روستاي چاهك به نام خليج فارس، افتتاح ميدان امام حسين(ع) روستاي سليم آباد و بازديد از گلخانه كاشت خيارسبز متعلق به خانم مهندس زارعي از برنامه هاي پاياني استاندار يزد در اين سفر 14 ساعته به شهرستان خاتم بود.
گفتني است در طي اين سفر، زاده رحماني فرماندار خاتم، تيموري مشاور فرماندار، بخشداران منطقه و فرماندهان نيروي انتظامي و بسيج خاتم و جمعي از اعضاي شوراي اسلامي و مسئولين ادارات اين شهرستان، استاندار يزد را همراهي مي كردند.
در هفته دولت 44 پروژه به ارزش 120 ميلياردريال در شهرستان خاتم به بهره برداري رسيده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا