دانشگاه یزد و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام علی (ع)یزد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام علی (ع)یزد با اعلام این خبر تصریح کرد: فراهم آوری زمینه بهره وری کارمندان شاغل و اعضای هیات علمی دانشگاه یزد از  خدمات پزشکی، دندانپزشکی و پاراکلینیکی این کلینیک یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

دکتر سید محمدرضا آقایی خاطرنشان کرد: همچنین در این تفاهم نامه آمده است، ارائه خدمت پزشکی و ویزیت رایگان کارکنان با ارائه دفترچه بیمه و کارت تکمیل درمان در کلیه رشته های تخصصی و فوق تخصصی انجام می شود. همچنین ارائه خدمت دندانپزشکی به کارکنان دانشگاه یزد با تعرفه دولتی پس از کسر تعهدات بیمه تکمیلی در اقساط 8 تا 10 ماهه اماکن پذیر است.

وی همچنین گفت: ارائه خدمت پاراکلینیک به کارکنان شامل سونوگرافی، نوارعضله و قلب، اکوی قلب، گچ گیری، ادیومتری، اسپیرومتری، فروش و تعمیر عینک، گفتاردرمانی، مشاوره ژنتیک و طب سنتی در اقساط 8 تا 10 ماهه و نیز فراهم آوردن چکاپ تخصصی کارکنان دانشگاه یزد از طریق رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی یزد و بهره مندی از خدمات این دانشگاه در قالب طرح های علمی و پژوهشی از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

نشانی این کلینیک: يزد- بلوار نواب صفوي، شماره تماس: 5-6301700 و ساعت فعاليت :22-16

 

خبرنگار: منیره زارع زاده

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا