صبح روز دهم شهریورماه در آیین اختتامیه جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی از 101 عضو برگزیده‌ی استانی و 10 مربی برگزیده جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی تقدیر خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، در این ویژه‌برنامه که در فاصله‌ی زمانی ساعت 9 تا 12 صبح در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری یزد برگزار خواهد شد، علاوه بر اهدای جوایز و لوح تقدیر به اعضا و مربیان برگزیده‌ی رضوی، از مربیان مراکز فرهنگی هنری که در برگزاری جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی در آن مشارکت داشته‌اند، نیز تقدیر خواهد شد.

همچنین در این آیین از برگزیدگان جشنواره‌ی سرود رضوی در بخش‌های گروه سرود (با انتخاب سه گروه)، آهنگ‌ساز برتر، شاعر برتر و مدیرگروه تقدیر خواهد شد.
آیین اختتامیه جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی با برنامه‌هایی چون مناجات‌خوانی مصطفی راغب، قصه‌گویی محبوبه بنازاده (قصه‌گوی منتخب استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی رضوی)، اجرای دو شعر رضوی اعضای ادبی همراه با نواختن ساز اعضای هنرجوی موسیقی کانون، پخش سرودهای برگزیده‌ی رضوی، پرده‌خوانی اعضای مرکز میبد و کلیپ رضوی برگزار خواهد شد.
نمایشگاه آثار جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی استان یزد نیز از روزهای نهم تا یازدهم شهریورماه در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون دایر خواهد بود. 
گفتنی است، اعضا و مربیان مراکز استان یزد با ارسال بیش از 900 اثر به دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی به حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اظهار ارادت کردند. این آثار در هشت موضوع خاطره و داستان، شعر، نقاشی، نشریه کاغذی و الکترونیکی، عکاسی، نمایش عروسکی، تحقیق و پژوهش رضوی و قصه‌گویی در دبیرخانه استانی داوری و 91 اثر منتخب این جشنواره به کارگروه دبیرخانه‌ی کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در تهران ارسال شد.
جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی استان یزد هم‌زمان با یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا