مراسم استقبال از کاروان دو استقامت جاده ولایت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

کاروان دو استقامت جاده ولایت که حرکت خود را از شلمچه آغاز کرده اند، روز شنبه هشتم شهریورماه از شهرستان ابرکوه حرکت و پس از عبور از دهستان های مسیر و شهرستان تفت وارد شهر یزد شدند.

محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مديركل ورزش و جوانان استان ، مجید جوادیان زاده  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، داود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری ، سید رضا خادمی مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری ، سالاری ,صادقی مقدم  معاونین فرمانداری شهرستان یزد، علي اصغر حسيني معاونت توسعه ورزش و علی محمدعطاري مسئول بسيج ورزشكاران سپاه الغدير استان و جمعي از مسئولين و عموم مردم از كاروان دو استقامت جاده ولايت استقبال كردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان بزرگی و عظمت و مرتبه امام رضا (ع) در میان ائمه اطهار(ع) گفت: ملت ایران در طول تاریخ خود همواره به این موضوع افتخار کرده و نشان داده که پیروان خوبی برای آن حضرت هستند.

محمدعلی طالبی افزود: برنامه جاده ولایت کاری بزرگ و فرهنگی است و باید در برنامه‌های خود برای الگوپذیری جوانان همواره از این گونه اقدامات داشته باشیم.

وی اظهارکرد: باید در برنامه‌های فرهنگی از سیره و مشی آن امام بزرگوار بیشتر استفاده وامیدوارم این حرکت موجب افزایش روحیه و منش پهلوانی، گذشت و ایثار در بین همه ورزشکاران کشورمان شود.

مسعود شریعتی مديركل ورزش و جوانان استان در مراسم استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت با تبريك ولادت حضرت معصومه (سلام الله عليها ) و دهه كرامت گفت : اين مسير به لحاظ فرهنگي و تاريخي ظرفيت هاي بسيار خوبي دارد که بايد به آن توجه شود.

وی افزود: حضور امام رضا(ع) در کشور موجباتی فراهم کرد تا اکنون تمدن عظیم اسلامی در ایران اسلامی پایه‌گذاری شود و شاهد نظامی ولایی و مقدس در کشور باشیم.

مديحه سرايي توسط مرشد يزدي ، حضور سواركاران ، دوچرخه سواران ، دوندگان و اجراي حركات نمايشي توسط اسكيت سواران از ديگر برنامه هاي مراسم استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا