محمود شاكري شمسي در جمع اعضاي شوراي اسلامي و مردم روستاي اله بخش زارچ گفت: توسعه بخش زارچ در مسير مناسبي قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در جمع اعضاي شوراي اسلامي و اهالي روستاي اله بخش زارچ با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر افزود: در هفته دولت در شهرستان يزد شاهد افتتاح و بهره برداري بالغ بر 85 پروژه با اعتبار دو هزار و 330 میلیارد ریال بوديم.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد برخاسته از متن مردم است افزود: مردم ايران اسلامي در 24 خردادماه سال گذشته با حضور گسترده خود در انتخابات  و رأي معنادار، سياست هاي اعتدال گرايانه جناب آقاي دكتر حسن روحاني را برگزيدند و ايشان را به عنوان يازدهمين رئيس جمهور انتخاب كردند.

وي ثبات در عرصه هاي سياسي ، اقتصادي‌،‌اجتماعي ، فرهنگي ، رشد نرخ اقتصادي از منفي 4.5 درصد به مثبت يك درصد، كاهش نرخ تورم از 45 درصد  به 25 درصد،‌ فراهم نمودن زمينه براي سرمايه گذاران و ... از مهمترين اقداماتي است كه توسط دولت يازدهم در طول يكسال انجام شده است.

شاكري شمسي همچنين اظهار داشت: در حوزه سياست خارجي مسئولان با تدبير خود به جهانيان نشان دادند كه تنها راه مذاكره با مردم ايران استفاده از زبان تكريم و منطق است.

فرماندار در بخشي ديگر از سخنان خود با تأكيد به اينكه بخش زارچ به عنوان اينكه در مسير ورودي يزد قرار دارد و از اين حيث از اهميت خاصي برخوردار است خاطر نشان كرد: تا كنون ا قدامات خوبي نظير ايجاد كمپين گردشكري انجام شده و و هم اكنون ساماندهي اين ورودي در دستور كار فرمانداري قرار دارد.

وي افزود: ساماندهي ورودي شمالي شهر حد فاصل پل الغدير و مرز سياسي شهرستان كه انبوهي از نخاله بوده پاكسازي گرديده براي ايجاد فضاي سبز آماده خواهد شد.

شاكري شمسي ابراز داشت: فاز دوم كمربند سبز نيز توسط اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان در حال اجرا است كه براي اولين از آب پساب براي آبيار اين كمربند استفاده خواهد شد.

فرماندار با بيان اينكه توسعه بخش زارچ در مسير مناسبي قرار گرفته است خاطر نشان كرد: اميدواريم با همت مردم و نيز عزم جدي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش زارچ اين حركت توسعه را سرعت ببخشيم.

در اين ديدار اعضاي شوراي اسلامي و اهالي روستاي اله آباد به ارائه نقطه نظرات ، مسائل و مشكلات خود پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا