به مناسبت  هفته دولت ، 7 پروژه مخابراتی در شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و با سرمایه گذاری بیش از 2میلیارد و 700 میلیون ریال به  بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات شهرستان اردکان: 7 پروژه مخابراتی یاد شده همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان ، عاقبت خیری معاون تجاری شرکت مخابرات استان و برخی از مسئولان و مدیران این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم که در مرکز تلفن مزرعه نو شهرستان اردکان برگزار شد، عاقبت خیری معاون تجاری شرکت مخابرات استان یزد ضمن ارایه گزارشی از عملکرد مخابرات استان، پروژه های افتتاح شده شهرستان اردکان را ، توسعه زیرساخت داخل استان ، توسعه سوییچ ، توسعه شبکه کابل، ایجاد ظرفیت اینترنت خانگی و تاسیس سامانه BTS تلفن همراه برشمرد.

در ادامه این مراسم محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با قدردانی از مخابرات استان و شهرستان  خواستار راه اندازی سیستم IP MEDIA  و نیز رفع مشکل واگذاری تلفن ثابت در این شهرستان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا