سه نفر از خدام رضوی در اولین برنامه روز دوم جشنواره زیر سایه خورشید یزد در جمع سربازان و پاسداران پادگان نبی اکرم (ص) حضور یافتند.

به گزارش دارالذکر، حجت الإسلام و المسلمین الاهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی در سخنانی در جمع سربازان با بیان روایات و احادیثی در شباهتهای رفتاری و اخلاقی پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) پرداخته و خاطرنشان کرد: ارادت ما به امام رضا (ع) به این خاطر بوده است که این امام رئوف بنده راستین خدا بوده و به همین دلیل است که تمام مذاهب و مردم جهان به این امام عزیز ارادت دارند.
وی ادامه داد: امام رضا (ع) مورد تصدیق دوست و دشمن، آشنا و بیگانه بوده و هست. حتی بزرگترین دشمن ایشان یعنی مأمون نیز ایشان را در موارد متعدد تصدیق کرده است.
حجت الإسلام و المسلمین الاهی با اشاره به جشنهای زیر سایه خورشید در سراسر کشور و نقاط مختلف جهان افزود: یکی از زیباترین صحنه های استقبال از خدام رضوی در کردستان رقم می خورد که اکثر افراد استقبال کننده را مردم اهل سنت این منطقه تشکیل می دهند.
در ادامه این مراسم یکی از خدام رضوی به مداحی و ذکر توسل پرداخته و سربازان پادگان به پرچم آستان مقدس تبرک جستند.
گفتنی است اکثر سربازان آموزشی پادگان نبی اکرم (ص) را برادران اهل سنت تشکیل می دهند.
یکی از زیبایی های مراسم امروز و نشانه توجهات حضرت رضا (ع) را می توان در اعطای مرخصی تشویقی فرمانده پادگان به تمامی سربازان دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا