فردي که با استفاده از کارت بانکي صاحب کار خود اقدام به خريد تعداد قابل توجهي سکه بهار آزادي نموده بود، توسط پليس فتا استان سيستان و بلوچستان دستگير شد.

رئيس پليس فتا در بيان اين ماجرا گفت: فردي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت مبلغ قابل توجهي بدون اطلاع وي از حساب بانکي اش کسر شده و درخواست رسيدگي و شناسايي سارق را دارد.
 سرهنگ "حسيني پور" افزود:پس از بررسي هاي تخصصي معلوم شد که سارق کارت بانکي شاکي را در اختيار داشته و با استفاده از آن اقدام به خريد تعداد قابل توجهي سکه بهار آزادي در يک روز نموده است که جواهر فروش مورد نظر شناسايي و به عنوان مظنون به اين پليس احضار شد.
وي که کاملاً از ماجرا بي اطلاع بود با استفاده از دوربين نصب شده در مغازه خود تصاوير کليه مشتريان آن تاريخ را در اختيار پليس قرار داد.
رئيس پليس فتا بيان کرد:شاکي با ديدن تصاوير ، شاگرد مغازه خود را از بين آنان شناسايي کرد که متهم با هماهنگي مراجع قضايي به پليس فتا انتقال داد.
"حسيني پور" افزود:متهم که غافلگير شده بود در تشريح ماجرا گفت: من 17 سال شاگرد مغازه بودم و صاحبکارم به من اطمينان کامل داشت به نحوي که کارت بانکي خود را براي انجام خريدهاي مغازه در اختيار من گذاشته بود و من نيز وسوسه شدم و با سوء استفاده از کارت بانکي وي آبروي چندين ساله خود را به خطر انداختم.
رئيس پليس فتا استان سيستان وبلوچستان در پايان يادآور شد اشخاص از سپردن کارت بانکي و اطلاعات بانکي خود به ديگران خودداري نمايند و در صورتي که مجبور به انجام چنين کاري هستند بلافاصله نسبت به تعويض رمز اقدام نموده تا از بروز چنين مشکلاتي پيشگيري شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا