شهرداری یزد به منظور روشنایی پروژه های شهید حکیمیان ، حضرت ابوالفضل(ع)، ابوذر و بلوار فضیلت دو میلیارد و 230 میلیون ریال هزینه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد به تعداد 157 اصله پایه چراغ و فونداسیون روشنایی و همچنین 76 پروژکتور LED از سوی حوزه معاونت عمرانی شهرداری یزد در محل پروژه های غیرهمسطح شهید حکیمیان،حضرت ابوالفضل(ع)، ابوذر و همچنین بلوار فضیلت نصب شد.

گفتنی است از این تعداد 41 اصله پایه چراغ و فونداسیون روشنائی و 76 پروژکتور LED در تقاطع شهید حکیمیان، 40 اصله پایه چراغ و فونداسیون روشنایی در تقاطع حضرت ابوالفضل (ع) ، 48 اصله پایه چراغ و فونداسیون روشنائی با اجرا از سوی شهرداری در تقاطع ابوذر و 28 اصله پایه چراغ و فونداسیون روشنائی در بلوار فضیلت نصب شده است.

خاطرنشان می شود هزینه روشنایی پروژه های شهید حکیمیان 780 میلیون ریال، حضرت ابوالفضل(ع)، 700 میلیون ریال ، ابوذر 550 میلیون ریال و بلوار فضیلت 200 میلیون ریال می باشد.

شایان ذکر اینکه در راستای تکمیل این پروژه ها، پروژکتورهای LED زیرگذر شهید حکیمیان،  کابل های برق تقاطع حضرت ابوالفضل(ع) و چراغ ها و کابل های تقاطع های ابوذر از سوی شرکت توزیع برق تأمین شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا