مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در سفر خود به استان یزد روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و کارکنان این اداره کل دیدار کرد.

عبدالحمید احمدی روز پنج شنبه 13 شهریورماه به همراه رشید خدابخش مشاور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و کارشناسان حوزه های مختلف وزارت ورزش و جوانان به استان یزد سفر کرد.

وی در ابتدای سفر یک روزه خود به استان یزد با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت .

معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در این دیدار گفت : تحقق اهداف متعالی ورزش و جوانان عزم ملی می خواهد و همه باید این وزارتخانه را در اجرایی شدن وظایف و ماموریت های خود یاری دهند.

احمدی اضافه كرد: همه هم و غم متولیان ورزش كشور در بخش های مختلف برنامه ریزی و طراحی فعالیت ها برای موفقیت در عرصه ورزش است .

وی تصریح كرد: نیروهای این وزارتخانه در استان ها بهترین افراد برای تحقق اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان هستند در تمامی زمینه ها باید مورد حمایت قرار گیرند.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان با اشاه به اینكه كارمندان و دست اندركاران ورزش كشور از دلسوز ترین و پركارترین افراد هستند ، قول مساعد برای مرتفع شدن مسائل و مشکلات آنان داد.

وی یادآورشد: هدف وزارت ورزش و جوانان این است كه با همكاری سایر دستگاه ها و با پشتكار و حمایت مجریان ورزش در آینده شاهد شكوفایی ورزش كشور در رشته های مختلف باشیم .

در این جلسه مسعود شریعتی مدیر كل ورزش و جوانان ، کامران قربانی معاون مالی و پشتیبانی و تعدادی از كارمندان به طرح نظرات و مشكلات خود پرداختند كه معاون وزیر قول پیگیری آنها را داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا