به گزارش واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد حوادث مهم هفته گذشته به شرح ذیل اعلام شد .

یکی از حوادث مهم هفته قبل واژگونی خودرو پژو 405 ساعت 7:00 صبح در محور مهریز به انار نزدیک مسجد ابوالفضل بود . این حادثه چهار مصدوم داشت که با عزام دو واحد امدادی از پایگاه اورژانس 115 مسجد ابوافضل و شهری مهریز به محل حادثه  هر چهار مصدوم پس از اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .

حادثه شاخص دیگری در هفته گذشته روز پنجشنبه 13 شهریور گازگرفتگی چهار نفر اهالی یک خانه در روستای منشاد از توابع شهرستان مهریز بود . یک واحد امدادی از پایگاه جاده ای میانکوه به محل اعزام شده و با توجه به اینکه مصدومان این حادثه نیاز به اعزام نداشتند در محل به صورت سرپایی درمان شدند .

سومین حادثه هفته در روز جمعه 14 شهریور ماه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید جاده یزد به بافق نزدیک روستای فهرج اتفاق افتاد . این حادثه در ساعت 16:48 به وقوع پیوست که پس از اعلام دو واحد امدادی از پایگاه منطقه شش شهری و مسجد ابوالفضل بافق به محل اعزام شدند . این حادثه سه مصدوم داشت که هر سه مصدوم  پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در محل حادثه جان خود را از دست داد .

چهارمین حادثه مهم در هفته گذشته تصادف دو موتورسیکلت در  کنار پیست موتورسواری یزد روز جمعه ساعت 18:40اتفاق افتاد . این حادثه دو مصدوم در پی داشت که پس از اعلام ، دو واحد امدادی از پایگاه منطقه شش و پنج شهری به محل اعزام شدند . شدت این حادثه که در منطقه ممنوعه پیست موتورسواری یزد اتفاق افتاده بود به حدی بود که یکی از موتورسوران در دم کشته شده بود و موتورسوار دیگر به شدت آسیب دیده بود که توسط تکنسین های اورژانس به سرعت پس از اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه وی نیز در بیمارستان فوت کرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا