در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد به دلیل کسب رتبه برتر در بخش مطالعات اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

در اين جشنواره که به منظور تقدير از روابط عمومی های برتر صنعت نفت در روز پنج شنبه مورخ 93/06/13 و با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت برگزار گرديد با اهداء تندیس و لوح تقدیر از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد تجلیل گردید.

در تقدیر نامه اهدایی توسط وزیر نفت خطاب به رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد آمده است: کسب رتبه برتر در رشته مطالعات اجتماعی توسط سرکار عالی نشانگر کوشش و تلاش برجسته و قابل تقدیری است که در حیطه وظایف و مسئولیت های خویش انجام داده اید.

همچنین در بخش دیگری از اين تقدير نامه آمده است: یقیناً تداوم و تعمق این فعالیت ها در برهه ای که بارزترین نشانه آن خردورزی، تدبر و امیدواری است راه را برای تحقق اهداف و آرمان های فرهنگی و اطلاع رسانی صنعت نفت در بخش های مختلف هرچه بیشتر هموار خواهد ساخت.

لازم به ذکر است جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت در 7 محور مطالعات اجتماعی، برنامه ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و فعالیت های فرهنگی برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا