با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان تربیت بدنی و شهرداری یزد کلنگ شروع عملیات احداث مجموعه ورزشهای ساحلی شهرداری یزد در زمینی به مساحت 5.1 هکتار در محل پارک بزرگ شهر به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد مراسم آغاز عملیات مجموعه ورزشهای ساحلی شهرداری یزد همزمان با زاد روز ولادت با سعادت حضرت ثامن الحج امام رضا(ع) با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، شهردار و شماری از مدیران شهرداری برگزار شد.

این مجموعه ورزشی ساحلی شامل زمین فوتبال ساحلی با رعایت استانداردها، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، بدمینتون و کبدی، محل بازی کودکان ، فضای پیاده روی ورزشی، زمین بازیهای محلی، فضای سبز و پارکینگ می باشد که در زمینی به مساحت 5.1هکتار در محل پارک بزرگ شهر احداث می شود.

شهردار یزد در این مراسم اظهار امیدواری نمود: شهرداری بتواند در تمام زمینه ها فعالیت کند و تأثیر این برنامه ها را در وضعیت شهر کاملاً نشان دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نیز در این مراسم تصریح کرد: انشاءا... این مجموعه ورزشهای ساحلی در دهه مبارک فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا