به نقل از واحد روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد، دوشنبه 17 شهریور سال جاری هیئتی متشکل از مدیرکل، معاون مدیرکل، مسئول ستاد گشت مشترک و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد با محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان دیدار نمودند.
در این دیدار زارع زاده مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد ضمن خوش آمدگویی به رئیس کل دادگستری، برای ایشان در سمت جدیدآرزوی توفیق نمودند. وی در ادامه تعامل دادگستری استان را با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد مناسب دانسته و ابراز امیدواری نمود همچنان تعاملات با قدرت و جدیت بیشتری ادامه یابد تا زمینه ساماندهی بهتر، اجرای قانون و قانونمند نمودن اتباع و جلب رضایت حداکثری شهروندان یزدی فراهم گردد. ایشان همچنین اشاره مختصری به فعالیتهای این اداره کل از جمله طرد و دستگیری اتباع غیرمجاز، ساماندهی افراد شاغل در قالب ستاد گشت مشترک، رسیدگی به اموراقامت،  تحصیل و ... پرداختند.
حبیبی رئیس کل دادگستری استان نیز فعالیتهای اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد را زیاد و قابل تقدیر دانسته و بیان داشتند دادگستری بر حسب وظیفه خود به طور جد و برمبنای قانون امور مربوط به اتباع خارجی را پیگیری می کند و در تمامی زمینه هایی که نیاز به همکاری نهاد قضایی باشد با تعاملی بیشتر از گذشته اقدام خواهد نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا