یزدفردا: جانشين فرمانده انتظامي استان يزد، از دستگيري و انهدام اعضاي باند پنج نفره سارقان مشتريان بانكهاي شهر يزد و كشف 140 ميليون ريال وجه نقد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عطاءا... احمدي" درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي استمرار وقوع سرقت هاي داخل خودرو به روش تعقيب از بانك در سطح شهرستان يزد بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اينكه كارآگاهان پليس پس از بررسي شيوه و شگرد مجرمان و انجام كارشناسي پرونده هاي سرقت داخل خودرو و بدست آوردن موقعيت جغرافياي اين جرم در سطح شهرستان خاطر نشان كرد: با انجام تحقيقات پليسي مشخص شد سارقان دو نفر جوان تنومند هستند كه به وسيله يك دستگاه موتور سيكلت پس از خروج مالباخته اقدام به تعقيب وي و سرقت وجوه نقد داخل خودرو مي كنند.

احمدي ادامه داد: با به كارگيري مأموران مجرب و هماهنگي با مقامات قضايي، در ساعت 10 صبح روز گذشته سارقان با يك دستگاه موتور سيكلت در جلوي بانك دستگير شدند.

اين مقام مسئول از اعتراف سارقان به 16 فقره سرقت مشتريان بانكها خبر داد و تصريح كرد: با اعتراف متهمان سه نفرديگر از اعضاي اين باند شناسايي و در مخفيگاهشان دستگیر و در بازرسي از مخفيگاه متهمان 140 ميليون ريال وجه نقد و همچنين سه دستگاه خودرو سواري و دو دستگاه موتورسيكلت نيز كشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه از همشهریان به ویژه از مشتریان بانکها درخواست نمود در صورت امکان از حمل و نقل و جابجایی  پول نقد پرهیز نموده و بجای آن از چک رمزدار استفاده نمایند، هنگام دریافت پول و خروج از بانک ، مراقب اطراف خود به ویژه افراد موتورسوار مشکوک باشند و از شمارش پول در انظار عمومی که موجب تحریک سارقین میگردد، پرهیز نمایند و مراقبت لازم را از پول خود در زمان درگیری، تصادف یا خرابی وسیله نقلیه و.... به عمل آورند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا