معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های عظیم فرهنگی و هنری در استان یزد تاکید کرد که  اقدامات متعددی برای حمایت و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر در سطح کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا شده است.

علی اصغر کار اندیش در بازدید از خانه مطبوعات،گفت: مجموع این اتفاقات باعث شده ؛ روحیه امید و نشاطی در این قشر مهم و اثر گذار جامعه به وجود بیاید که مایه خرسندی است.

وی به سابقه و پیشینه  مطبوعات استان یزد اشاره کرد و گفت:تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا مطبوعات استان یزد روند روبه جلویی به خود بگیرند.

وی درادامه با اشاره به اینکه این دولت بی خیال اصحاب فرهنگ و هنر نخواهد بود،اظهارداشت: گسترش اعتماد و امید فرهنگی،توجه به توانمدیهای انسانی حوزه فرهنگ،گسترش و تعمیق گفت و شنودهای فرهنگی،ارتباط با بخش خصوصی در حوزه فرهنگ،توجه به منابع دینی و اعتقادی،از جمله برنامه هایی است که در مدت کوتاه تصدی دولت و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف گذاری شده است.

معاون وزیر ارشاد با تاکید براین مسئله که وزارت ارشاد با تمام تلاش خود سعی در ارتقاء فرهنگ و هنر دارد،تصریح کرد: شیوه اعتدال باعث شد همه کسانی که علاقه مند و توانمند به خدمت به مردم هستند در حوزه مدیریت کشور وارد شوند.

کار اندیش گفت:امیدوارم با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری که مدیریت جدید ارشاد یزد خواهد داشت زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان  یزدی و بروز تحولات در بخش فرهنگی و هنری فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه سفرخود از پردیس سینمایی تک و آتشکده زرتشتیان بازدید نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا