نمایش "کبوتران چاهی" به کارگردانی علی جاور در جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: نماش "کبوتران چاهی" به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی علی جاور از استان یزد در جشنواره منطقه سه بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه حضور دارد.
این نمایش با موضوع رضوی درباره شش زن با ویژگی های مختلف است که در قالب یک کاروان به زیارت امام رضا(ع) می روند اما در مسیر اتفاقات جالبی برای آنان رخ میدهد.
جمیله ستوده نیا، درسا محمودآبادی، فاطمه عسکری، مهسا دهقانی، مرضیه سوائی و شبنم هاشم زاده در این نمایش بازی می کنند.
زمان ارکمان به عنوان دستیار کارگردان با این گروه همکاری دارد و حسین افروز آهنگساز این نمایش است.
طراحی صحنه و نور این اثر نیز به ترتیب بر عهده محمد رضا بهرامی و احسان نیک محضر است.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛ منشی صحنه: آزیتا دهقانی، طراح لباس: محسن افزونی، ساخت افکتیو نور: حسین نصیری، مسئول هماهنگی: بهنام خواجه امینیان، عکاس: اردلان محقق.
این اثر نمایشی در نخستین روز برگزاری جشنواره، شنبه 22 شهریور ساعت 20:30 در پلاتو شماره 2 کانون فرهنگی تربیتی ولایت تفت به مدت 47 دقیقه برای داوران، هنرمندان و هنردوستان به اجرا در می آید.
جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه 22 و 23 شهریور با حضور هشت گروه نمایشی از استان های کرمان، لرستان، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و یزد در شهرستان تفت برگزار می شود.
مراسم اختتامیه جشنواره نیز یکشنبه 23 شهریورماه ساعت 21 در هتل سنتی مهر یزد با تجلیل از برترین های هر بخش و معرفی آثار برگزیده به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است: بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، مهرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا