مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در نشست هماهنگي برگزاري همايش پياده روي عمومي خانوادگي با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ ورزش و تحرك اجتماعي گفت : نبايد به اين همايش صرفاً به عنوان برنامه ورزشي نگريسته شود بلكه ابعاد اجتماعي، فرهنگي و بهداشتي آن نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد "مجيد جواديان زاده " در نشست هماهنگي برگزاري همايش پياده روي عمومي خانوادگي كه روز يازدهم مهرماه  در شهرستان يزد برگزار مي شود با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ ورزش و تحرك اجتماعي گفت: نبايد به اين همايش صرفاً به عنوان برنامه ورزشي نگريسته شود بلكه ابعاد اجتماعي، فرهنگي و بهداشتي آن نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي افزود: از مهمترين ويژگي هاي همايش مزبور، خانواده محور بودن آن است كه مي تواند اعضاي خانواده را در يك تجربه ورزشي دركنار هم قرار دهد.
مدير كل دفتر فرهنگي و امور اجتماعي استانداري در پايان با اشاره به اهداء جوايزي در اين همايش به پخش مستقيم همايش پياده روي از طريق صدا و سيماي جمهوري اسلامي هم اشاره كرد و اظهار داشت: اين همايش به صورت زنده از طريق برنامه صبح و نشاط از شبكه 3 پخش خواهد شد، و در پايان هم جوائز مناسبي براي شركت كنندگان در اين مراسم تدارك ديده شده است كه به قيد قرعه به برندگان اهداء خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا