معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: انتظار از فرمانداران و بخشداران این است که در حد توان در پیشبرد تعامل دوطرفه کمک نمایند و مسئولین آموزش و پرورش استان نیز نگاه صحیح را با نمایندگان عالی دولت داشته باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" روز پنج شنبه 20 شهریور ماه در جلسه هم اندیشی فرمانداران و بخشداران استان با مسئولین آموزش و پرورش، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه اولین جلسه فرمانداران و بخشداران در دولت تدبیر و امید با مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد.
وی افزود: در اهمیت آموزش و پرورش استان همین بس که این ارگان به  عنوان برندی در استان همیشه مطرح بوده است و مسئولان استان به آن مفتخر بوده اند.
طالبی ادامه داد: این جلسه می تواند موجب همگرایی خوبی برای گسترش فعالیت های مرتبط با آموزش و پرورش باشد و شاهد موفقیت بهتری برای این ارگان تاثیر گذار باشیم.
وی خاطر نشان کرد: انتظار از فرمانداران و بخشداران این است که در حد توان در پیشبرد این مهم کمک نمایند و مسئولین آموزش و پرورش استان نیز نگاه صحیح را با نمایندگان عالی دولت داشته باشند.
طالبی اظهار داشت: در صورت وجود يک رابطه موثر مابين آموزش و پرورش، فرمانداريها و بخشداريها، ضريب موفقيت اين ارگان افزايش خواهد يافت.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه اين جلسات ادامه پيدا كند.
مدير كل آموزش و پرورش استان نيز در اين نشست داشتن فضا، امكانات و تجهيزات، محتوا و نظام ارزشيابي و نيروي انساني را عوامل موثر افزايش كيفيت عملكرد آموزش و پرورش عنوان كرد.
"شيرزاد" همچنين از تجميع مدارس اتباع بيگانه در شهرهاي اشكذر، اردكان، زارچ و ميبد در سال جاري تحصيلي خبر داد و افزود: در شهر يزد نيز ناحيه يك آموزش و پرورش 90 درصد اين طرح را اجرا كرده است.
در اين جلسه فرمانداران و بخشداران حاضر به بيان مشكلات و راهكارهاي مد نظر خود در حوزه كاري مربوطه پرداختند.
گفتني است پروژه مهر در راستاي بازسازي و زيبا سازي مدارس توسط آموزش و پروش در استان اجرا مي گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا