قهرمان تکواندو جهان و المپیک با اشاره به مطلوب نبودن وضعیت رشته تکواندو در استان یزد گفت : باید با تلاش و برنامه ریزی این رشته در سطح استان گسترش پیدا کند.

هادی ساعی در سفر به یزد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تكواندو يكي از رشته‌هاي است كه داراي جايگاه مناسب در سطح كشور است و در چند سال اخير در عرصه‌‌هاي مختلف جهش هاي خوبي داشته است.

وي افزود : خروجي فعاليت‌هاي جامعه تكواندو عزت و افتخار براي كشورمان است چرا كه حضور تكواندوكاران كشورمان در عرصه‌هاي جهاني فرصتي براي اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي ايران در سراسر جهان است.

پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازیهای المپیک اظهار داشت: وضعیت رشته تکواندو در استان یزد مطلوب نیست و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی که استان یزد در این رشته المپیکی دارد، می‌تواند جایگاه شایسته‌تری داشته باشد.

ساعی خاطرنشان کرد: توجه به رده های پایه آینده تکواندو استان یزد را تضمین خواهد کرد و از این رو باید توجه خاص به این رده ها داشت.

وی ادامه داد: البته در رده های پایه فعالیت هایی انجام شده است و توانستند در این رده ها موفقیت هایی نیز کسب کنند.

هادی ساعی تصریح کرد: با این وجود این فعالیت ها کافی نیست و باید بیش از پیش تلاش شود تا در قهرمان پروری موفق بود.

قهرمان تکواندو جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد: هيئت تكواندو استان در آينده نزديك از رشد چشمگيري برخوردار باشد و با استفاده از تجارب مربيان و هيئت هاي استان هاي همجوار جايگاه خود را در كشور ارتقاء بخشد. 

وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن بازیهای آسیایی اینچئون گفت: بازی ها در کشور کره جنوبی که یکی از قطب های ورزش تکواندو است برگزار می شود و کار تا حدی سخت است اما ملی پوشان آمادگی خوبی دارند و انشالله با دست پر از این رقابت ها بر خواهند گشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا