به مناسبت هفتم مهر ماه روز ملي ايمني و آتش نشاني از 9 نفر از پرسنل آتش نشاني در شهرك صنعتي جهان آباد ميبد تجليل به عمل آمد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد در مراسم گراميداشت روز ملي ايمني و آتش نشاني كه صبح امروز در محل ايستگاه آتش نشاني شهرك صنعتي جهان آباد ميبد برگزار شد، ضمن تبريك اين روز گفت: اين ايام بهانه اي است تا به گراميداشت عزيزاني بپردازيم كه از جان و آسايش خود در راه جان و آسايش ديگران مي گذرند تا مردم بتوانند در امنيت و آسايش زندگي كنند.

سيد مسعود عظيمي با اشاره به نقش نيروهاي خدوم آتش نشاني در افزايش ايمني شهرك صنعتي بيان داشت: افزايش سطح آمادگي و دانش اين عزيزان بايستي در دستور كار قرار گيرد و شركت شهركهاي صنعتي نيز از هرگونه حمايت و همكاري دريغ نخواهد كرد.

عظيمي با بيان برخي از حوادثي كه در طي چند سال اخير در شهركهاي صنعتي رخ داده است، خواستار ايجاد هسته ايمني به منظور افزايش سطح ايمني شهرك صنعتي با مشاركت واحدهاي صنعتي و با محوريت شركت خدماتي شهرك صنعتي جهان آباد ميبد شد.

در پايان مراسم از 9 نفر از پرسنل آتش نشاني با تقديم هدايايي قدرداني به عمل آمد.

گفتني است در اين مراسم اميني رئيس هيئت مديره و زارعي مدير عامل شركت خدماتي شهرك صنعتي جهان آباد ميبد و نمايندگان شهرداري و شوراي شهر ميبد حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا