به مناسبت7 مهرماه(روز جهانی ایمنی و آتش نشانی)مراسمی با حضور مدیركل فرودگاههاي استان يزد، معاونين وي ، مـسئولین واحدها،کارکنان خدوم ایمنـی و آتش نشـانی ، و سایر همـکاران در محل ساختمان اداره ايمني و آتش نشاني اداره كل فرودگاههاي استان يزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاههاي استان يزد ، سعداله وطن خواه مدير كل فرودگاههاي استان يزد با تبریک روز ایمنی و آتش نشانی از این حرفه به عنوان حرفه ای مقدس یاد کرد وگفت کارکنان این واحد آنچه دارند در طبق اخلاص میگذارند و برای نجات جان انسانها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مدیركل فرودگاههاي استان يزد بيان داشت: در فرود اضطـراری همه امیدها به امداد زمینی و ایمـنی زمـینی است و با توجه به سنگینی کار تعهد بالای کارکنان ستودنی است و با بیان اینکه وجدان کاری موجب انجام صحیح وظایف توسط کارکنان ایمنی و آتش نشانی است گفت: تدبیر،چابکی و تشخیص به موقع از ویژگیهای آتش نشان موفق است که باید سرلوحه فعالیتها قرار گیرد.

وطن خواه برنقش حساس و پراهمیت کارکنان ایمنی زمینی و آتش نشانی در فرودگاه ها اشاره كرد و ضمن تشكر از زحمات یکساله دست اندرکاران این بخش اظهار داشت : پرسنل اداره ایمنی زمینی و آتش نشانی به مثابه مجاهدان خاموش هستند که به دور از هر گونه هیاهو، همه ی تلاش خود را برای رضای خداوند و به منظور انجام پروازی ایمن بکار می گیرند .

در ادامه اين مراسم ، تقي سلطاني مسئول اداره ایمنی زمینی فرودگاههاي استان يزد نیز به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های اداره ایمنی زمینی فرودگاههاي استان يزد طی یکسال گذشته و برنامه های پیش رو پرداخت .

گفتنی است؛ در پایان این مراسم علاوه بر پخش کلیپ تهیه شده از مانوری اجرا شده در فرودگاه شهيد آيت الله صدوقي يزد از تمامی پرسنل اداره ایمنی زمینی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

يادآور ميشود به منظور معرفي اين اداره وتلاش در راه برقراري ايمني وسلامت پروازها در فرودگاه يزد ومعرفي اين بخش وعملكردش به مردم شريف استان يزد ، با رژه ماشين آلات و ادوات اطفاي حريق آتش نشاني فرودگاه يزد به شكل با شكوهي از ساختمان ايمني و آتش نشاني و مانوردر داخل باند و اپرون ازطريق واحد مركزي خبر سازمان صدا وسيماي استان يزد پوشش رسانه اي صورت پذيرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا