به منظور بررسی روش های ارتقاء سطح عملی دانشجویان وارائه خدمات مطلوب آموزشی به آنها ، نشست هایی جداگانه بین اعضای هیات علمی و ریاست مرکز ،همچنین بین کارمندان و رئیس مرکز در پیام نور مرکز رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: درنشست اعضای علمی، ابتدا دکتر خادمی، ریاست مرکز، مطالبی را در باره فلسفه وجودی دانشگاه پیام نور مطرح کرد. وی افزود، در سال های اخیر توجه به بحث کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه بسیار پررنگ تر از گذشته دنبال می شود و این مرکز نیز بطور پیوسته بدنبال تحقق این هدف است.

 در ادامه ، اعضای هیات علمی در رابطه با مسائل و راهکار های تحقق این امر به تبادل نظر پرداختند.عمده ترین مسائلی که در این زمینه مورد تاکید قرار گرفت عبارتند از: ارتقای سطح کیفی و کمی کتابخانه مرکز، تعامل هرچه بیشتر اساتید با دانشجویان ، تقدیر از دانشجویان موفق و نخبه مرکز و تلاش برای ارتقاءانگیزه دردانشجویان.

قبل از این جلسه نیز در نشستی که بین دکتر خادمی و کارمندان برگزار گردید پس از مطرح شدن موضوع و تبادل نظر ، رهکارای ارائه مطلوب خدمات آموزشی و فرهنگی مورد بحث و بررسی ر قرار گرفت و با تاکید براین مطلب که خدمات سریع، مطلوب و مورد انتظار دانشجویان علاوه بر اینکه با عث افزایش رضابت آنها می گردد با فراهم آوردن محیطی مطلوب ، زمینه ساز رشد استعداد های بالقوه آنها خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا