4 طلا،1 نقره و 2 برنز حاصل تلاش رکابزنان پیشگامانی در روز نخست مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش پیست بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان در اولین روز از مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش پیست خوش درخشیدند و طلای 4 رشته را به گردن آویختند.

در رشته های  4 کیلومتر انفرادی و دور امتیازی امیر زرگری از پیشگامان با کسب 2مدال طلا در جایگاه نخست ایستاد.آروین گودرزی دیگر رکابزن پیشگامانی نیز در رشته اسکرچ طلایی شد و رتبه نخست این رشته را کسب کرد.

طلای دیگر پیشگامانی ها در روز اول در رشته تیم اسپرینت به دست آمد.در این رشته نیز این تیم دوچرخه سواری پیشگامان بود که با ترکیب حسنعلی ورپشتی،فرزین عرب و محمود پراش بر سکوی نخست ایستاد و حایز مدال طلا گردید.

در رشته 200 متر محمود پراش و حسنعلی ورپشتی از پیشگامان دوم و سوم شدند و مدالهای نقره و برنز این رشته را به گردن آویختند.برنز رشته دور امتیازی نیز در این مرحله به آروین گودرزی رسید.

رقابت در مواد 1کیلومتر،اسکرچ،4 کیلومتر انفرادی و دورحذفی رشته اومنیوم نیز در روز نخست این مسابقات بین رکابزنان حاضر انجام شد و تکلیف مدالهای این رشته با برگزاری مواد باقیمانده اومنیوم در روز دوم مشخص خواهد شد.همچنین رشته های مدیسون،کایرین و 4 کیلومتر تعقیبی تیمی نیز فردا نفرات برتر خود را خواهند شناخت.

بدین ترتیب و با پایان روز نخست مرحله اول این مسابقات که در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد در مجموع تیمی تیم پیشگامان با 4 طلا،1 نقره و 2 برنز صدر نشین این رقابتها است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا