همزمان با آغازدهه ولایت و عید بزرگ غدیر دودستگاه آمبولانس استاندارد 2014 با مشارکت موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)استان یزد دراختیار شرکت سالارسلامت یزد قرارگرفت.

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکزکشور-استان یزد؛ همزمان با دهه ولایت و عید بزرگ شیعیان ، عید غدیر 2دستگاه آمبولانس استاندارد2014 با مشارکت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد تهیه و در اختیار شرکت سالار سلامت یزد قرار گرفت.

محمود عظیمی نیا سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور در این خصوص گفت: با توجه به کمبود آمبولانس استاندارد در یزد و مبنی بر درخواست شرکت سالار سلامت ، جهت رفاه حال بیماران یزدی و تاکید وزیر محترم بهداشت در خصوص حضور بخش های خصوصی در بحث درمان اقدام به مشارکت در تهیه 2 دستگاه آمبولانس مطابق با استاندارد های روز دنیا (2014) با تائیدیه اورژانس کشور کردیم .

عظیمی نیا با اشاره به اینکه این کارهای نیک و خداپسندانه با سپرده گزاری مردم مومن یزد در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) صورت می گیرد ، اعلام نمود : تمامی افرادی که در این موسسه سپرده گزاری کرده اند در چنین کارهایی شریک ما هستند و در آخر سلامتی تمامی بیماران را از خداوند متعال بواسطه نام مقدس ثامن الحجج(ع) خواستار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا