استاندار يزد به مناسبت عيد سعيد غدير پيامي صادر كرد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين پيام آورده است:
بسم الله الرحمن الرحيم

باده   بده   ساقيا   ولي   ز خم غدير                                     چنگ بزن مطربا   ولي   به   ياد   امير
تو   نيز   اي   چرخ  پير   بيا  ز  بالا  به  زير                    داد   مسرت   بده    باده   عشرت    بگير

سپاس بيكران خداي منان را كه نعمت ولايت را بر ما ارزاني داشت و ما را از متمسكين به ولايت اميرمومنان حضرت علي بن ابيطالب عليه السلام قرار داد و درود بي پايان بر رسول با كرامت اسلام حضرت محمد مصطفي صلي الله عليه و آله و سلم كه با اعلام اين عطيه الهي و ابلاغ اين مُنزله رباني، دين خدا را كامل، نعمت پروردگار را تمام و شريعت حق را جاودانه ساخت. آرزوي جبهه كفر و نقاق در خاموش كردن نور الهي را نقش برآب كرد و با خلق حماسه اي بزرگ، ميزان حق و باطل را نصب و امت را بر پاسداشت آن وصيت نمود. اعجاز خاتم النبين صلي الله عليه و آله و سلم در حجِ آخرين، اين بود كه در بركه اي به نام غديرخم موجي به وسعت اقيانوس پديد آورد تا بشريت را بر كشتي هدايت سوار و در جاري اين اقيانوس به ساحل حيات طيبه سوق دهد.
اينك مائيم و اين موهبت بزرگ و يادگار سترگ و رسالتي سنگين، راست اينكه زنده نگهداشتن غدير و رساندن پيام زيبايش به جامعه بشري وظيفه اي عمومي و تكليفي همگاني است كه بايد به دور از هياهوهاي حزبي و جنجالهاي سياسي و گروهي به انجام آن همت گماشت و تفكر غديري را بر جامعه حاكم كرد.
اينجانب فرارسيدن عيد الله اكبر را به عموم مسلمانان و اهالي ولايتمدار استان دارالعباده تبريك و تهنيت و شادباش مي گويم و توفيق همگان را در انجام تعهدات غديري و بسط و تحكيم اخوت اسلامي از خداي غديرآفرين خواستار و پيروزي و سرافرازي نظام ولائي جمهوري اسلامي ايران تحت رهبريهاي حكيمانه مقام معظم رهبري را از خداوند قادر متعال آرزومندم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا