محمود عظیمی نیا همزمان با فرارسیدن عید بزگ غدیر پیام تبریکی را صادر نمود که متن پیام بدین شرح می باشد:

به گزارش یزد فردا به نقل از  روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور-استان یزد؛ محمود عظیمی نیا همزمان با فرارسیدن عید بزگ غدیر پیام تبریکی را صادر نمود که متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

از پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم پرسیدند: مقصود شما در روز غدیر از جمله «مَنْ کُنْتُ مَولاهْ فَعَلِیٌ مَوْلاهُ»؟ چه بود؟ حضرت فرمود: خدا صاحب اختیار من و به من از خودم سزاوارتر است، و در برابر دستور او مرا امری نیست. من نیز صاحب اختیار مؤمنینم و نسبت به آنان از خودشان سزاوارترم و در برابر من آنان را امری نیست. هرکس من صاحب اختیار اویم و نسبت به او از خودش سزاوارترم علی بن ابی طالب صاحب اختیار اوست و نسبت به او از خودش سزاوارتر است و در برابر او برایش امری نیست.

از پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم پرسیدند: این ولایت که شما در آن از خود ما بر ما مقدم هستید، چیست؟ فرمود: «گوش جان سپردن و اطاعت در همه موارد؛ آنچه دوست بدارید و آنچه شما را خوش نیاید».

اینجانب ضمن تبریک این عید بزگ شیعیان به مردم ولایتمدار یزد ؛ رجای واثق دارم تا همه شیعیان حق باور ولایتمدار با تمسک به حبل المتین امامت و در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت مهدی ( عج ) و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تداوم بخش رسالت و امامت معصومین ( ع ) در عصر غیبت باشند.

 

                                                                                                             با تشکر

                                                                                                         محمود عظیمی نیا

                                                                                                     سرپرست منطقه مرکز کشور

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا