به مناسبت روز جهانی پست فرماندار یزد از اداره کل پست استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در این بازدید ضمن تبریک روز جهانی پست و تقدیر از تلاشها و خدمات پرسنل اداره کل پست استان گفت: در اذهان مردم ما با توجه به وظیفه پست مبنی بر ارسال و مراسلات نامه ها همواره با خاطراتی همراه بوده و شغل پستچی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه پست باید با نیازهای روز مردم همگام شود خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته پست باید برای توسعه فعالیت های کاری خود پیشنهاد ارایه خدمات جدید را به جامعه ارائه بدهد.

وی بر توسعه بازار و تجارت الکترونیکی تأکید کرد و اظهار داشت: خدمات پستی باید به حدی توسعه یابد که مردم برای انجام کارهای خود از خانه خارج نشوند که این نیازمند فرهنگ سازی است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان گفت:  یکی از آزمون هایی که پست از آن سربلند بیرون آمده، امانت داری است و باعث شده مردم به این نهاد خدمت رسان اعتماد کنند.

در این بازدید مسعود دهقان مدیر کل پست استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتباطات موثر وخدمات  رسانی مطلوب پست با بهره مندی از فناوری های نوین ارتباطی پست خرید اینترنتی ، پست نت ، خدمات الکترونیکی مبتنی بر اینترنت ، پست تلفنی 193 ، پست مالی  در کاهش ترددهای غیر  ضروری ، ترافیک ،آلودگی هوا، حذف واسطه گری  صرفه جویی در وقت و هزینه ها ،و خدمات نیابتی پست در دستگاهای دولتی و تسهیل در امور اداری مردم ، و جلب رضایت مشتریان در راستای  دولت الکترونیک را ارائه نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا