فرماندار یزد باتفاق معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی از فرماندهی انتظامی شهرستان یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه امنیت از مهمترین نعمتهای الهی است که در پرتو آن آرامش نیز ایجاد می شود افزود: شکوفايي جامعه در ابعاد مختلف اقتصادي، علمي ،فرهنگي و ... همه در سايه استقرار امنيت امکان پذير است که تحقق بخش عمده اي از اين مهم بر عهده جان برکفان نیروی انتظامی است.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه عملکرد خوب نیروی انتظامی یک سرمایه اجتماعی به حساب می آید گفت: امروز مردم و نظام جمهوری اسلامی به این مجموعه هم اعتماد دارند و هم افتخار می کنند.

وی با تأکید به اینکه اخلاق‌مداری، شایسته‌سالاری و مردم‌داری از شاخص‌های برجسته نیروی انتظامی می باشد

خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و مجرمان در پی برقراری فضای پر از آرامش و امنیت در جامعه می باشد و برای رسیدن به این هدف مقدس از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد که شایسته تقدیر وستایش است.

رئیس شورای تأمین شهرستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان یزد در مرکز استان قرار دارد و بیش از 60 درصد جمعیت را در خود جای داده خوشبختانه با تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان و کلانتری ها امنیت بسیار خوبی در شهر حاکم است.

در این بازدید سرهنگ یوسف سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان گزارشی از اقدامات این نیرو ارائه و در خصوص طرحهای ویژه در ایام خاصی نیز مطالبی عرضه داشت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا