جناب آقای دکتر حمید میرزاده
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام
در دورانی که رایحه اعتدال فضای عمومی کشور را فرا گرفته و بذر امید را در دلها نشانده است، توجه به مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد. این امر از آن حیث اهمیت دوچندان می یابد که بهترین دوران زندگی خیل عظیمی از جوانان این مرز و بوم از دورافتاده ترین شهرستانها تا واحدهای مرکز، در این مجموعه بزرگ می گذرد. دورانی بی بدیل و بی نظیر که مدیریت صحیح و توجه به ظرفیتهای عظیم آن ،زمینه ساز رشد و تعالی انسان و تربیت نسلی شایسته و توانمند برای آینده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اقدام شایسته جنابعالی ، در انتصاب « جناب آقای دکتر اسلامی » به عنوان چهره ای علمی،دانشگاهی ، متخصص ، متعهد و معتقد به مشی اعتدال به سمت « سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی  واح یزد» ،امید بخش بازگشت تدبیر به عرصه مدیریت مجموعه عظیم است، بنابراین ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر خود فرض دانستیم مراتب سپاس و قدردانی خود را از هیات امناء محترم و شخص جنابعالی و حمایت همه جانبه خویش را از جناب آقای دکتر اسلامی  را اعلام داریم. به یقین حضور این شخصیت علمی و خدوم در راس مدیریت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ، امید بخش تقویت فضای علمی ،فرهنگی و آموزشی دانشگاه و شکوفائی استعدادهای بی شمار دانشجویان خواهد بود.
امید داریم تداوم این انتصابات هوشمندانه، شمیم اعتدال و تدبیر را از فضای علمی کشور احساس کنیم و دانشگاه آزاد و اسلامی در جهت ساخت میهنی آباد را نظاره گر باشیم.
 و من الله توفیق
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا