به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده،محمدصالح جوکار از وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل عدم واگذاری معدن به موسسه کوثر به عنوان تامین کننده منابع مالی خط انتقال آب استان یزد انتقاد کرد.

وی بیان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بداند مخالفت با واگذاری معدن D19 به موسسه کوثر که تامین کننده منابع مالی آب به استان یزد است، ظلم بزرگی به مردم استان روا می‎دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد عنوان کرد: به دنبال درخواست از ریاست جمهوری مبنی بر تامین منابع مالی انتقال آب به استان یزد و دستور ایشان توسط معاون اجرایی رئیس جمهور، متاسفانه وزارت صنعت و معدن بدون توجه به بحران آب در استان که به طور قطع پیشرفت صنعتی استان را دچار رکود کرده، با واگذاری معدن مخالفت کرده است.

جوکار با اشاره به اینکه به هر صورت این معادن جزو انفال است و درآمد آن باید در اولویت اول به نیازهای جدی استان تخصیص یابد، برای استان که نیاز جدی به آن دارد هزینه شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اضافه کرد: برخورد سلبی با مشکلات استان پیامدهای خوبی نخواهد داشت بلکه در سایه تعامل بین دستگاه‎هاست که پیش برنده اهداف توسعه‎ای متوازن همه سازمان‎ها باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا