مديران برق منطقه اي و شركت توزيع برق استان، با استاندار يزد ديدار كردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "صباغزادگان" و "صحتي" مديران برق منطقه اي و شركت توزيع برق استان در ديداري با استاندار يزد، ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در حوزه اين دو مديريت، به تشريح دستاوردهاي موجود پرداختند.
استاندار يزد در اين ديدار، با تشكر از اقدامات صورت گرفته در بخش خصوصي و دولتي، افزايش 30 درصدي توليد برق در بخش صنايع استان را بسيار اميدوار كننده و نشان از رونق صنعتي و توسعه استان ذكر كرد و گفت: اين موضوع نيز كه استان با قطعي برق مواجه نبوده، نشان از تدبير و برنامه ريزي بلند مدت از همين راستاست.
وي سپس به پيگيريهاي صورت گرفته در خصوص تامين آب مورد نياز استان اشاره كرد و خاطر نشان نمود: با توجه به امكانات مختلف فراهم شده در استان از جمله نيروي انساني شايسته، معادن و سرمايه گذاري مناسب، زمينه توسعه بيش از پيش صنعتي استان فراهم است.
ميرمحمدي كاهش هدررفت برق استان و ارائه برخي سامانه هاي تلفني در جهت سهولت كار شهروندان و همچنين برق رساني به برخي روستاها را از جمله امور ارزشمند دانست كه توسط شركت برق منطقه اي و توزيع برق استان صورت گرفته و ابراز اميدواري كرد كه با برق رساني به روستاها، زمينه رشد برخي صنايع كوچك در اين مناطق فراهم شود.
وي همچنين ضمن ابراز خوشحالي از كسب رتبه اول استان يزد در كشور در زمينه توليد برق، ابراز اميدواري نمود تا با توسعه شبكه برق رساني و توليد برق استان، پايه هاي توسعه سرمايه گذاري در يزد نيز فراهم شود.
در ابتداي اين ديدار، صباغزادگان مدير عامل شركت برق منطقه اي استان، مصرف برق استان را در شش ماهه اول امسال، تنها در بخش صنعت، 70 درصد ذكر كرد كه نسبت به سال قبل پنج درصد رشد داشته است.
وي سپس به پروژه هاي اجرا شده در سراسر استان اشاره نمود و خواستار رايزني استاندار يزد براي دعوت از وزير محترم نيرو جهت حضور در استان به منظور افتتاح اين پروژه ها شد.
مدير شركت برق منطقه اي استان، از تبادل تفاهم نامه اي ميان دانشگاه يزد و اين شركت به منظور ايجاد مركز تحقيقات انرژي خورشيدي در يزد خبر داد و اين امر را در بهره وري از انرژي خورشيدي در استان بسيار مفيد ذكر كرد.
سپس صحتي مدير عامل شركت توزيع برق استان با اشاره به اين موضوع كه در تابستان گذشته عليرغم اينكه بسياري از استانها با مشكل خاموشي روبرو بوده اند و استان يزد با چنين مشكلي مواجه نبوده،  سپس افزود: در هفته دولت، 84 پروژه به ارزش دو ميليارد و صد ميليون تومان در استان و در حوزه توزيع برق به بهره برداري رسيد.
وي سپس از راه اندازي سامانه 121 در جهت تماس شهروندان براي رفع مشكلات خطوط و شبكه انتقال برق خبر داد.
صحتي سپس با اشاره به راه اندازي سامانه 1521 بانك پارسائيان جهت پرداخت قبوض مشتركين، از ويژگي هاي اين سامانه را عدم نياز به ورود شناسه قبض و تسريع و تسهيل در پرداخت قبوض دانست.
اين مقام مسئول خاطر نشان نمود: در برنامه استراتژيك 2025 كه توسط اين مديريت طراحي شده، مقرر شد كه هر ساله 2 درصد به ميزان رضايت مشتريان افزوده شود و همچنين با انديشيدن تمهيداتي، حضور مراجعين به شركت به صفر رسيده و به ميزان كاهش هدررفت 5 درصدي انرژي در مقايسه با 14 و نيم درصدي كشور برسيم.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا