مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در پیامی، فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

دکتر حمید پارسائیان  در این پیام ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان خطاب به خانواده بزرگ هلال احمر گفت: نقش خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی که از بزرگترین پشتوانه‌های توسعه و تعالی هر کشوری به شمار می‌آید، از چنان اهمیتی برخوردار می‌باشد که سلامت و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم، عفیف و با تقوا است.

توجه عميق اسلام و قرآن به خانواده و تأكيدات فراوان روايي پيامبر اكرم(ص) و ائمه معصوم(ع) در اهميت تربيت خانوادگي كه از آن تعبير به فضايل انتسابي مي‌شود، در كنار مكارم اخلاقي اكتسابي، افراد را از نخستين كانون تا گسترده‌ترين سطح جامعه ملزم به رعايت آداب و رسومي مي‌نمايد كه تحت لواي آن، انسان‌ها در جامعه با امنيت خاطر زندگي مي‌كنند.

اينجانب با تبريك روز خانواده به خانواده‌های محترم همکاران، اميدوارم همه خانواده‌هاي ايراني در سايه خداوند منان پيروز و سرافراز باشند.

همچنين مصادف شدن این روز با تکریم و بزرگداشت بازنشستگان، مناسبت میمون دیگری است. عرصه‌هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي، اقتصادي و سياسي اين مرز و بوم مديون مردان و زناني است كه ساليان متمادي و روزهاي پر نشاط جواني را صرف پيشرفت ايران و ايراني كرده‌اند. تجليل از زحمات اين سرمايه‌هاي گران سنگ و تكريم از مقام بازنشستگان را بر خود واجب دانسته و از خداوند توفيق خدمت مي‌طلبم تا راه پر افتخار اين خادمان ديرين را ادامه دهم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا