به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان طی مراسمی یکشنبه شب از حدود 100 نفر از بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد به همراه خانواده هایشان تجلیل شدند.به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از برگزاری این مراسم گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از خدمات 30 ساله آنان اعلام شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان و قدردانی از تلاش های کانون بازنشستگان این اداره کل، خدمات ارزنده آنها به نظام و مردم را ستود و بر توجه به مشکلات این قشر  و فراهم نمودن امکانات رفاهی برای آنان تاکید کرد.

" علی نمازی " با بیان اینکه بازنشستگان دارای تجربیات گرانبهایی هستند، خواستار بهره گیری از تخصص و تجربه آنان شد و اظهار داشت: از پیشنهادات بازنشستگان  استقبال می کنیم و آماده دریافت نظرات این عزیزان در مسایل مختلف به خصوص بحث های اقتصادی هستیم.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم با قدردانی از خدمات بازنشستگان، این قشر را آئینه تمام نمای شاغلان برشمرد  و افزود: کسانی که در  دوران کارمندی در محیط کار شاداب، بانشاط، پرانگیزه ، مسئولیت پذیر، خیر،  اهل نظر، مرمدار و فردی تاثیرگذار بودند؛ امروز نیز که به افتخار بازنشستگی نایل شدند همین خصوصیات اخلاقی را دارند.

" سید رضا نوربخش " با بیان اینکه یکی از دغدغه های بازنشستگان اشتغال است افزود: تلاش خواهیم کرد تا فعالیت هایی را که قابل واگذاری به بخش خصوصی است به این عزیزان واگذار شود.

رییس کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد هم با قدردانی از حمایت های مدیران کل این دو مجموعه، خواستار ارتباط بیشتر بازنشستگان شهرستان ها با کانون شد.

" احمد زاده " افزود: کانون، تسهیلات و کمک های رفاهی از جمله بیمه، خدمات درمان تکمیلی و کمک هزینه تحصیلی فرزندان را برای بازنشستگان منظور کرده است.

در این مراسم با اهدای هدایایی از خدمات بازنشستگان قدردانی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا