در این مراسم پروژه توسعه فیزیکی بنای تاریخی پردیس هنر دانشگاه امام جواد نیز به همت یکی از خیرین استان آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام جواد(ع) یزد، مراسم افتتاح پردیس هنر و معماری دانشگاه و آغاز طرح توسعه پردیس به همت خیر گرامی حاج قاسم شهسواری در روز یکشنبه مورخ 27/7/93 در محل پردیس هنر و معماری (خانه تاریخی آیت الله علومی) با حضور ریاست دانشگاه امام جواد دکتر وحدت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم مهندس شرافت مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد ، دکتر اولیا رئیس دانشگاه یزد ، مهندس سفید رئیس موسسه خیریه جوادالائمه (ع) وبرخی از اعضای هیات امنا دانشگاه امام جواد(ع) ، خانواده آیت الله علومی و جمعی از اساتید و کارمندان و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند .

دکتر وحدت ریاست دانشگاه امام جواد در این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی مهمانان و مسولین، در خصوص احداث پردیس و راه اندازی کارگاه ها در این مجموعه و اهداف کلی دانشگاه برای ارتقا هرچه بیشتر سطح علمی و ایجاد کارآفرینی سخن گفت .

در ادامه ایشان ضمن تشکر و قدردانی  از همراهان این مجموعه که دانشگاه  را در راه اندازی کارگاه تولیدی دانش بنیان پوشاک  یاری نمودند خاطر نشان کرد که دانشگاه امام جواد(ع) جزء معدود دانشگاه هایی است که در حین تحصیل، فرصت های شغلی را نیز در دانشگاه ایجاد می کند تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بتوانند یک کارآفرین مفید برای خود و جامعه باشند .

در ادامه این مراسم  حجت الاسلام دکتر موسوی زاده از اعضای هیات امنا دانشگاه و مدیر گروه معارف با ذکر آیه از قرآن در خصوص این که انسان در دنیا باید برای آخرت خویش کار کند و دنیا مقدمه آخرت است و تنها کارهای انسان است که باقی می ماند و ضمن تقدیر از آقای شهسواری و کار ارزشمند ایشان اشاره کرد به این که

 نام نیکو گر بماند زآدمی     به که از او ماند سرای  زرنگار.

در بخش پایانی این برنامه نیز حجت الاسلام علومی از نوادگان مرحوم آیت الله علومی درباره تاریخچه این مکان کهن صحبت نمود. بعد از بازدید کلیه حاضرین از نمایشگاه دانشجویان گرافیک و طراحی لباس در پردیس هنر و معماری، مراسم کلنگ زنی و آغاز به کار طرح خیری توسعه پردیس هنر و معماری دانشگاه امام جواد یزد برگزار گردید .

.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا