مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري يزد از آموزشكده  فني حرفه‌اي امام علي (ع) بازديد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "سعيد عبداللهي" دراين بازديد كه يكشنبه 22 مهرماه با حضور "سيد علي دشتي" - رئيس  آموزشكده-  و مديران مربوطه انجام شد، ابتدا رئيس و مديران  گزارشي از فعاليت ها و مسائل عمراني، رفاهي، آموزشي و فرهنگي اين مركز آموزش عالي و مشكلات موجود ارائه كردند و سپس عبداللهي به بيان نكته نظراتي در خصوص فعاليت اين مركز پرداخت.
مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري در سخنان خود  با اشاره به نامگذاري اين آموزشكده به نام امام علي (ع) اظهار داشت: معرفي و شناخت علي بن ابيطالب (ع) بايد در تمام برنامه هاي اين مركز آموزش عالي محوريت داشته باشد.
دشتي - رئيس آموزشكده - در  اين نشست از كنكور زدگي رايج در استان و به تبع آن هدايت برخي دانش آموزان توسط والدين به سمت رشته هاي خاص كه الزاماً مزيت خاصي براي استان ندارند انتقاد كرد.
وي با اشاره به خلاقيت‌هايي كه از سوي دانشجويان اين مركز در قالب توليد برخي اقلام ظهور يافته است،  بر اهميت رشته هاي فني حرفه‌اي در تامين نيازهاي استان تاكيد كرد.
گفتني است كمبود نيرو، كمبود اعتبار با توجه به تقليل تعداد دانشجويان شبانه، نياز به كمك مالي براي تكميل سالن ورزشي و تجهيز خوابگاه  و كمبود ساختمان با ضريب ايمني استاندارد، نياز به حمايت اردوهاي دانشجويي و غني سازي اوقات فراغت از مهمترين مشكلاتي بود كه در اين بازديد مطرح گرديد.
شايان ذكر است اين بازديد در ادامه سلسله بازديدهاي دبيرخانه كميسيون دانشجويي "شتا" از مراكز آموزش عالي يزد در سال تحصيلي جديد صورت گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا