به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، داود پاک طینت در دیدار با رییس دانشگاه یزد با اشاره به برخي از نگاه هاي تک بعدی به روابط عمومی و توجه بیش از حد به برخی از بخش ها در این عرصه گفت : باید توجه داشته باشیم روابط عمومی مبحثی چند بعدی است و توجه بیش از حد به یکی از زمینه ها، باعث آسیب رسانی به شاکله روابط عمومی و دستگاه اجرایی خواهد شد.

مديركل روابط عمومي استانداري افزود: جدا سازی بخش های تخصصی از بدنه روابط عمومی و واگذاری آنها به دیگر بخش ها در نهاد ها را یکی دیگر از مشکلاتی دانست که حوزه روابط عمومی ها را دچار ضعف و موازی کاری کرده است.
پاک طینت در ادامه حوزه اطلاع رسانی در روابط عمومی ها را مهم دانست و تاکید کرد: اين حوزه با تمام اهميتي كه دارد نبايد به سمت وسويي برويم كه تنها وظيفه روابط عمومي ها شود.
وي اطلاع رسانی دقیق و شفاف را با در نظر گرفتن اصول و موازین تخصصی خبرنویسي،  باعث اطمینان بیشتر مخاطبان به روابط عمومی ها دانست و روابط عمومي ها را به جلب اعتماد عمومي دعوت كرد.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي ها همچنين با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در روابط عمومی دانشگاه یزد، یاد آور شد: استفاده از پتانسیل دانشجویان علاقمند به حوزه روابط عمومي باعث موفقیت های روز افزون اين واحد مي باشد.
در ادامه این نشست محمد صالح اولیا، رئیس دانشگاه یزد با تأکید بر نقش اساسی رسانه ها در توسعه منابع دانش افزود: چنانچه اخبار جلسات خصوصا جلسات علمی و تخصصی، تمام دیدگاه های مطرح شده را پوشش دهد، منابع غنی و مفیدی برای استفاده مخاطبان و فرهیختگان جامعه فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا در روابط عمومی دانشگاه یزد این شیوه جدید در پوشش اخبار جلسات آزموده شد که بازتاب خوبی داشت و امیداست این شیوه به عنوان الگویی در روابط عمومی های سایر ادارات نیز به کار گرفته شود. دکتر اولیاء خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است این شیوه زمانبر باشد اما  دستآوردهای حاصل از آن برای توسعه منابع دانش بسیار ضروری است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا