بسمه تعالي‌
گرامی‌داشت  سي‌امين سالگرد تأسيس وزارت اطلاعات
 و تقدير از مجاهدت‌هاي پيدا و پنهان  سربازان گمنام امام زمان (عجّل‌الله تعالي فرجه‌الشريف)

مقدمه
وزارت اطلاعات تشکیلات برآمده از انقلاب است و یکایک کارکنان آن پرورش‌یافته انقلابند. در سال 1362 قانون تأسیس وزارت اطلاعات تصویب و در سال 1363 وزارت اطلاعات تشکیل و هم‌اکنون در 30 سالگی این نهال برآمده از انقلاب اسلامی هستیم . نهالی که برای تشکیل و رشد و نمو آن از جايي الگو گرفته نشد و با توکل به خداوند متعال و استفاده از توان داخل هم‌اکنون این وزارت جزو قوی‌ترین و کارآمدترین سرویس‌های اطلاعاتی دنیاست و به اذعان دیگران رقیب سرویس‌های اطلاعاتی پرسابقه جهان شده است .
خداوند منّان را سپاس‌گزاریم که توفیق داد تا در سی‌ سال گذشته با فعاليت وزارت اطلاعات گام‌های مؤثر و بلندی در ایجاد امنیت جامعه برداشته و ادامه‌دهنده راه پرشکوه شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی ایران باشیم . برای نیروهای خدوم و پر افتخار وزارت اطلاعات همین بس که حضرت امام خمینی(رحمه‌الله عليه) زیباترین ، پرافتخارترین و جامع‌ترین عنوان یعنی سربازی گمنام امام زمان(عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف) را بر سینه‌هایشان مزین نمودند و اثرات معنوی و عملی آن در طول دوران فعالیت وزارت اطلاعات متجلی شده است . همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌‌العظمی امام خامنه‌ای(مدّ ظله‌العالي) این وزارت خانه را پایگاه عظیم مبارزه و جهاد دانسته و فعالیت‌هاي پرسنل این وزارتخانه را به مجاهدت‌های خاموش تعبیر فرمودند
حاصل کلام اينکه: سربازان گمنام امام زمان(عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف) در وزارت اطلاعات با کسب و جمع‌آوری اخبار و تولید و تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات مورد نیاز مسئولان تصميم‌گير کشور در ابعاد داخلی و خارجی و کشف توطئه‌ها و فعالیت‌های براندازی، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت و تمامیّت ارضی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در خط مقدم مبارزه و نبرد با دشمنان داخلی و خارجی قرار دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا