استاندار يزد در ديدار با مديران شركت  برق منطقه اي و توزيع برق ؛ از سيستمي شدن وفرآيند محور بودن فعاليت ها در سازمان ابراز خرسندي كرد.به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزدمهندس سيدمحمد ميرمحمدي افزايش 30 درصدي توليدبرق در بخش صنعت را اميدواركننده ونشان از رونق وتوسعه صنعتي برشمرد و گفت : اين موضوع نيز كه استان با قطعي برق مواجه نبوده، نشان از تدبير و برنامه ريزي بلند مدت از همين راستاست.

 وي به پيگيريهاي صورت گرفته در خصوص تامين آب مورد نياز استان اشاره كرد و خاطر نشان كرد: با توجه به امكانات مختلف فراهم شده در استان از جمله نيروي انساني شايسته، معادن و سرمايه گذاري مناسب، زمينه توسعه بيش از پيش صنعتي استان فراهم است.


مهندس ميرمحمدي كاهش هدررفت برق استان و ارائه برخي سامانه هاي تلفني در جهت سهولت كار شهروندان و همچنين برق رساني به برخي روستاها را از جمله امور ارزشمند دانست و ابراز اميدواري كرد: با برق رساني به روستاها، زمينه رشد برخي صنايع كوچك در اين مناطق فراهم شود.


وي همچنين از كسب رتبه اول استان يزد در كشور در زمينه توليد برقابراز خرسندي كرد و توسعه شبكه برق رساني و توليد برق استان را به عنوان ابزار و پايه هاي توسعه سرمايه گذاري در يزد برشمرد.


مهندس محمدرضاصحتي، مدير عامل شركت توزيع برق استان با اشاره به اين موضوع كه در تابستان گذشته عليرغم اينكه بسياري از استانها با مشكل خاموشي روبرو بوده اند و استان يزد با چنين مشكلي مواجه نبوده،  افزود: در هفته دولت، 84 پروژه به ارزش 21ميليارد ريال در استان و در حوزه توزيع برق به بهره برداري رسيد.


وي با اشاره به راه اندازي سامانه 1521 جهت پرداخت قبوض مشتركين، از ويژگي هاي اين سامانه را بي نياز بودن به ورود شناسه قبض و تسريع و تسهيل در پرداخت قبوض دانست.


اين مقام مسئول در صنعت برق خاطر نشان كرد: در برنامه استراتژيك 2025 كه توسط اين مديريت طراحي شده، تلاش مي كنيم تا هر ساله 2 درصد به ميزان رضايت مشتريان افزوده شود.

 وي متذكر شد:  با انديشيدن تمهيداتي حضور مراجعين به شركت به صفر رسيده و تلاش مي شود به ميزان كاهش هدررفت 5 درصدي انرژي در مقايسه با 14 و نيم درصدي كشور برسيم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا