معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به اثرات تربیتی نماز، توجه به این فریضه الهی را مانعی برای بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " عباسعلی رضایی" روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دبیران اقامه نماز ادارات استان، دارالعباده بودن و شرایط معنوی استان را مایه توجه خوب به مقوله نماز دانست و البته بر این نکته تاکید کرد که باید توجه خاصی به نماز اول وقت و جماعت صورت گیرد.
وی با اشاره به  ابلاغ دستورالعمل جدید اقامه نماز از وزارت کشور، برخی از مفاد آن از جمله جایگاه استاندار به عنوان رئیس شورای اقامه نماز استان را یادآور شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در بخش دیگری از سخنان خود، بر برگزاری دوره های آموزشی نماز در ادارات تاکید کرد و گفت: توجه به نماز در تمامی ابعاد زندگی، از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی جلوگیری می کند.
رضایی با اشاره به فرآیند تقدیر از دست اندرکاران اقامه نماز ادارات، از فعالین امر اقامه نماز در دستگاه های اجرایی قدردانی کرد.
وی همچنین اقدامات اداره کل زندانهای استان یزد را در زمینه اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ قرآنی مطلوب و سازنده ارزیابی نمود.
این مقام مسئول در ادامه ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه؛ حضرت آیت الله حاج شیخ محمد رضا مهدوی کنی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله)، مراجع عظام تقلید و عموم مردم تسلیت گفت و برای روح آن عالم ربانی و فقیه صمدانی علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
در ابتدای این مراسم مدیر ستاد اقامه نماز استان، تلاشهای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برای تعمیق فرهنگ نماز در ادارات استان را ارج نهاد.
حجت الاسلام و السملیمن "علی حبیبیان" از هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی، دبیران اقامه نماز دستگاه ها و ائمه جماعات در زمینه اقامه نماز جماعت و اول وقت قدردانی کرد.
معاون اداره کل زندانهای استان هم گزارشی از وضعیت اقامه نماز جماعت وبرنامه های فرهنگی و مذهبی در مراکز زیر مجموعه این اداره کل ارائه کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا